Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,35 (14%)
Cena ar atlaidi*:
2,14
Pirkt
Identifikators:584905
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

No sākuma noskaidrosim, kas ir globalizācija. Globalizācija ir daudzšķautnains process, saistīts ar ekonomiskām, sociālām, tehnoloģiskām, politiskām un citām izmaiņām, kuru rezultātā vairums pasaules valstu un ģeogrāfisko reģionu kļūst savstarpēji ciešāk saistīti, taču arī vairāk atkarīgi viens no otra. Praksē globalizācija izpaužas pieaugošā preču un pakalpojumu, kā arī kapitāla, naudas un iedzīvotāju plūsmā starp valstīm. Arī intensīvāka informācijas un zināšanu, kā arī tehnoloģijas un inovāciju izplatīšanās pasaulē raksturo globalizācijas procesu.1
Kāds globalizācijai ir sakars ar mārketingu un reklāmu un kā globalizācija ietekmē mārketingu un reklāmu? Globalizācijas ietekmē uzņēmumi arvien vairāk izvērš savu darbību globālā mērogā, tādēļ mārketinga speciālistiem arvien biežāk jādarbojas dažādu valstu robežās un kultūras apstākļos. Starp starptautisko un iekšzemes mārketingu pastāv šādas atšķirības:
dažādo kultūras dēļ nepieciešams pielāgot komunikācijas līdzekļus un metodes, dažkārt pat nepieciešams tās radikāli mainīt;
tirgus segmentēšanu vairumā gadījumu nosaka ģeogrāfiskie faktori;
attālums starp tirgiem padara tirgus pārraudzību un kontroli daudz grūtāku;
infrastruktūras atšķirības dažādos tirgos ietekmē gan lēmumus par loģistiku jeb preču izplatīšanu, gan tirdzniecības vietas izvēli.
Starptautiskajā mārketingā ir svarīga ekonomikas teorija par salīdzināmo priekšrocību. Saskaņa ar to katrai valstij ir savas priekšrocības atsevišķu preču ražošanā attiecībā pret citām valstīm, un tādēļ no ražošanas specializācijas un produkcijas pārpalikuma savstarpējās tirdzniecības iegūs visi.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskā reklāma un mārketings”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/584905

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties