Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
0,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:417939
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Inovatīvā mārketinga īpatnības
1.Starp zinātniski tehniskas produkcijas izstrādāšanu un reālu pielietošanu eksistē dažreiz diezgan nozīmīga laika atstarpe, galīgs rezultāts no tās izmantošanas pilnā mērā būs redzams tikai nākamajā periodā. Nākamā galaprodukta konkurētspēja ir atkarīga un no pētījumu virziena izvēles pareizuma zinātniski pētnieciskos un izmēģinājumu konstruktoru darbu veikšanas periodā. Tas nozīmē, jaunievedumu mārketinga sistēmā nozīmīgai vietai ir jāaizņem tehnoloģiskajai prognozei, kuras mērķi ir ZPIKC tāda virziena noteikšana, kura realizācijas rezultāti būs konkurētspējīgi nākotnē.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties