Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,37 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,12
Pirkt
Identifikators:466654
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Vērtības, attiecības, reliģija un valoda – visas šīs sfēras ir savstarpēji ļoti cieši saistīti. Šobrīd starptautiskajā mārketingā liela uzmanība tiek pievērsta reliģijas izpētei, jo tā ļoti iespaido partneru savstarpējās attiecības. Tiek izšķirtas:
Augsta konteksta kultūras – starppersonu attiecībās vislielākā loma ir intuīcijai un situācijai, kā arī tradīcijām (attiecību noformēšana nav obligāta). Dotais kultūras tips ir raksturīgs Āzijas tautām.
Zema konteksta kultūras – visām starppersonu attiecībām jābūt maksimāli formalizētām, nav tradīciju ietekmes. Šis kultūras tips ir raksturīgs Eiropai, ASV.
Kultūru mēdz klasifikācija, balstoties uz četriem kritērijiem:
hierarhisku kāpņu garums - raksturo vienlīdzības pakāpi starp cilvēkiem, proti, jo lielāka starpība starp cilvēkiem, jo garākas ir hierarhiskas kāpnes;
attieksme pret nenoteiktības stāvokli - attieksme pret plānošanu un kontroli;
individuālisms – cilvēka pieņemtā lēmuma neatkarības pakāpe;
maskulinisms – kad cilvēki dod priekšroku sievišķo jeb vīrišķo uzvedības modelim, proti, jo vairāk ir piekopts vīriešu modelis, jo augstāks ir maskulinisma līmenis.

Politiski - tiesiskā vide - Mārketinga lēmumus nozīmīgi ietekmē arī politiskās un juridiskās vides attīstība.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskā mārketinga vides elementi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/466654

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties