Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,32 (16%)
Cena ar atlaidi*:
1,67
Pirkt
Identifikators:970981
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.01.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Centralizēti un decentralizēti starptautiskā mārketinga pētījumi?
Trīs ievērojamākās pieejas organizācijas starptautiskam pētījumam ir centralizētā, koordinētā un decentralizētā pieeja. Darbā apskatīsim sīkām centralizēto un decentralizēto starptautiskā mārketinga pētījumu pieeju.
Centralizētā pieeja pieļauj vislielāko kontroli no vadības puses. Visas pētījuma specifikācijas, kā fokus, ticamība un dizains tiek vadītas no galvenā biroja un tiek nosūtītas tālāk īstenošanai uz darbības valsti. Sekojošā iegūtās informācijas analīze atkal tiek veikta centrālajā birojā. Līdzīga pieeja var būt vērtīga, kad starptautiskā mārketinga pētījums ir nepieciešams, lai iespaidotu korporatīvo politiku un stratēģiju. Tas arī sniedz garantiju, ka visi starptautiskā tirgus pētījumi paliek salīdzināmi viens ar otru.
Decentralizēta pieeja prasa apvienot vadību, lai ieviestu valdē ticību pētījuma aktivitātēm un deleģētu turpmāko dizainu un ieviešanu specifiskās valstīs. Viss pētījums pēc tam tiek īstenots lokāli, uzraugot specifiskās valsts darbības un tikai gala atskaite tiek nogādāta vadībai. Šai pieejai ir noteikta vērtība, kad starptautiskie tirgi krasi atšķiras, jo tā pieļauj detalizētu adaptāciju lokālajiem apstākļiem.
Tomēr pastāv šādi potenciālie decentralizētās pieejas trūkumi:
1) neefektīva komunikācija ar valsti, kurā atrodas centrālais birojs;
2) nespēja salīdzināt informāciju, kas iegūta dažādos pētījumos. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,90 €
Materiālu komplekts Nr. 1327967
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskā mārketinga pētījumi, analīze, informācijas sistēma. Mārketinga plāns”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/970981

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties