Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,64 (16%)
Cena ar atlaidi*:
3,35
Pirkt
Identifikators:873284
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.02.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Sadales kanāla līmenis ir ikviena jebkura veida starpnieks, kas izpilda jebkuru darbu preču kustībā, kš aī tās īpašuma tiesību nodošanu galējam patērētājam.
Nulles līmeņa kanalu veido ražotājs, kurš realizē preces tieši patērētājam.Ir zinmi pamatā trīs tiešie realizācijas veidi – tirzniecība iznēsājot, sūtījumu tirzniecība, tirzniecība ražotajiem piederošos veikalos.
Vienlīmeņa kanals sastāv no viena starpnieka. Patērētaju tirgū šāds tirgotajs, kas pardod preces mazumtirzniecībā.
Dīvlīmeņu kanalā ir divi starpnieki. Patērētaju tiros par tādiem starpniekiem kļūst vairum- un mazumtirgotājs biznesa tirgos.
Trīslīmeņu kanals sastāv no trīm starpniekiem. Pie jau minētajiem vairum- un mazumtirgotājiem pievienojas sīkie vairumtirgotāji,kuri pērk preces pie lielajiem vairumtirgotājiem un pardod tās tālāk nelieliem mazumtirzniecības uzņēmumiem, kuus lielie vairumtirgotaji parasti neapkalpo.
Pastav arīkanali ar daudziem līmeņiem, kas samēra reti sastopami, tā kā jo vairak līmeņu ir sadales kanaliem, jo mazak iespēams tos kontrolēt un precēm ir augstakas cenas. No mārketinga viedokļa sadales kanalus var deferencēt arī atkarība no biznesa veida, ar uru nodarbojas starpnieks. Sakarā ar to var izdalīt:
Kanalus, kuri nodrošina preču fizisko pārvietošanu;
Kanalus, kuri nodrošina īpašumu tiesību nodosanu;
Kanalus, kuri nodrošina preču pārvietošanu tirgū;
Kanalus, kuri nodrošina finansu pakalpojumus.1…

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sadales kanāli un produktu virzīšana tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/873284

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties