Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,38 (19%)
Cena ar atlaidi*:
1,61
Pirkt
Identifikators:669379
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga komunikāciju process ietver četrus veidus: reklāmu, preču realizācijas stimulēšanu, sabiedriskās attiecības un personisko apkalpošanu. Turpinājumā sīkāk aplūkosim reklāmas posmu kā metodi produktu virzīšanai tirgū.
Reklāma ir produkta virzīšanas tirgū izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegtās informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību. Tai ir raksturīga maksas forma un masveidība, jo tajā piedāvāto informāciju reklāma ļauj izplatīt lielā metienā. Galvenais reklāmas mērķis ir sasniegt iecerēto mērķauditoriju, ieinteresēt to ar sava produkta īpatnībām, kā arī nostiprināt pozīcijas tirgū vai arī paplašināt preču patērētāju loku. Reklāmas klasifikācija tiek iedalīta pēc reklāmas mērķa:
Informējošā reklāma – dominē galvenokārt jauna produkta sākotnējās virzīšanas stadijā, kad tirgū jāveido primārais pieprasījums pēc produkta.
Pārliecinošā reklāma tiek realizēta, kad nepieciešams konkurēt ar citiem produkta ražotājiem. Visbiežāk tiek akcentētas kādas preces priekšrocības attiecībā pret citām tās pašas grupas precēm.
Atgādinošā reklāma ir sevišķi nepieciešama preces brieduma stadijā, kad pircēja atmiņā jāsaglabā šīs preces pievilcīgākās īpašības.1
Reklāma ir materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Produktu virzīšana tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/669379

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties