Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,28 (14%)
Cena ar atlaidi*:
1,71
Pirkt
Identifikators:345617
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas ir būtiska mūsu dzīves sastāvdaļa, jo tās ir ik uz soļa. Reklāmas iespaido mūsu psihi, kā rezultātā pret kādu konkrētu reklāmu izjūtam patiku, interesi un konkrēto produktu iegādājamies vai izraida gluži pretēju attieksmi.

1. Reklāma Centis Ūbele, Maximas reklāmā par salātu mazgāšanu.
• Centis Ūbele ar reklāmas palīdzību cenšas apgāzt apgalvojumu, ka Maxima lielveikalos tiek mazgāti salāti un nākamajā dienā pārdoti atkārtoti. Šī reklāma ir aktuāla, jo pēdējā laikā par šādu rīcību visai bieži tiek runāts.
• Mērķa auditorija ir Maxima klienti, precīzāk tie, kas ir pārāk slinki, lai paši mājās gatavotu salātus. Citiem vārdiem klientiem, kas iegādājas salātus. Reklāmas efekti mērķauditorijas ietekmei ir apgalvojumi, ka par „salātu mazgāšanu” runā cilvēki, kuri kaut kur kaut ko ir dzirdējuši, bet nav konkrētu faktu, ka kāds ar to būtu sastapies. Kā arī veiktais „eksperiments”, kur pats Centis Ūbele stundām ilgi mazgājis salātus un sapratis, ka tas ir tikai mīts un ka tā Maximā nenotiek.
• Verbāli Centis Ūbele apgalvo, ka salātu mazgāšana nav iespējama, ka tas ir sarežģīts process, jo pats to cenšas izdarīt, lai pierādītu, ka tā notiek vai nenotiek. Neverbāli viņš cītīgu un domīgu sejas izteiksmi cenšas šos salātus mazgāt ar sietu, ar kādu parasti susina makaronus.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmu analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/345617

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties