Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,26 (13%)
Cena ar atlaidi*:
1,73
Pirkt
Identifikators:881220
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Avīzes.
Šim veidam ir raksturīgs kopējs mērķa tirgus, kas dažreiz tiek dalīts patērētāju grupās. Salīdzinot ar pārējiem reklāmas veidiem tām piemīt operativitāte, elastīgums, laba ietekme uz lokāliem tirgiem, augsta uzticēšanās pakāpe un daudz lietotāju. Tomēr, neskatoties uz šīm priekšrocībām, ir arī daudz nepilnību-īss dzīves cikls, maz „sekundāru” lasītāju.
Žurnāli, kas visbiežāk ir tematiski un ir paredzēti noteiktām mērķa auditorijām, piesaista ieinteresētu patērētāju grupas. Šī drukātās preses reklāmas veida patērētāji atšķiras gan pēc profesijas, gan vecuma, gan izglītības, gan dzīvesveida. To priekšrocības: augsta ģeogrāfiskās un demogrāfiskās atlases pakāpe, prestižs, garantēta speciālistu interese, augstas kvalitātes reprodukcijas, garš dzīves cikls, daudz „sekundāru” lasītāju, bet galvenais trūkums- daudz „tukšās” tirāžas.
Televīzija.
Televīzijas mērķa auditorija arī var būt sadalīta pa patērētāju grupām. TV tiek izmantota skaņas, krāsas un kustības apvienošana, vēršanās pie jūtām, augsta uzmanība, augsta iedarbības pakāpe. Negatīvais – augstas izmaksas, zema auditorijas atlases pakāpe.
Radio.
Radio raksturīga masveida lietošana uz pietiekoši zemas izmaksas. Tajā pašā laikā radio notiek tikai skaņas iedarbe, īslaicīga informācijas pasniegšana.
Āra stendi
Āra stendu reklāmas mērķa auditorija galvenokārt ir autovadītāji, tie tiek izvietoti intensīvas satiksmes rajonos. Stendiem raksturīgs ekspozīcijas ilglaicīgums, zema izmaksas, maza konkurence. Iedarbības paņēmienu ierobežotība ir negatīvais aspekts.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/881220

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties