Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,38 (11%)
Cena ar atlaidi*:
3,11
Pirkt
Identifikators:749067
Vērtējums:
Publicēts: 07.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma ir nepersonificēts ziņojums izvēlētai auditorijai ar dažādu masu saziņas līdzekļu starpniecību preces, ideju vai pakalpojumu virzīšanas nolūkā.1
Lai jebkura reklāma darbotos to nepieciešams izplatīt jeb panākt, ka tā nonāk līdz patērētājiem. Reklāmas izplatīšanas līdzekļi ir informācijas kanāls, caur kuru reklāmas ziņojums nonāk līdz patērētājam, parasti to nosaka reklāmdevējs.
Reklāmas izplatīšanas līdzekļi ir daudz un dažādi: - prese, radio, TV, reklāmas stendi, vides reklāmas vai jebkura cita veida reklāmas. Pie tam tie katrs atšķiras ar savām iespējām. Reklamējot preci, tiek izmantoti līdzekļi, kuri vislabāk spēj nodot informāciju mērķauditorijai. Bez šiem izplatīšanas līdzekļiem pat vislabākā reklāma nespēj pildīt savu uzdevumu un nonākt līdz savai realizācijai un sasniegt savu mērķi, lai kāds tas arī būtu- informēt, atgādināt u.t.t. Tādēļ, manuprāt, pats būtiskākais plānojot reklāmas aktivitātes ir izvēlēties vispiemērotāko reklāmas izplatītāju.
Tiek izdalītas vairākas reklāmas līdzekļu grupas2:
*Akustiskie līdzekļi- radio, mutiskā, muzikālā reklāma;
*Vizuālie līdzekļi- zīmējumi, diapozitīvi, TV reklāmas klipi, gaismas reklāmas ;
*Grafiskie līdzekļi- katalogi, brošūras, kalendāri, sludinājumi, avīžu pielikumi, sludinājumi, afišas;
*Dekoratīvie līdzekļi- vitrīnas, skatlogi, plaukti, tīrība veikalā speciālie firmas plaukti;
*Priekšmetiskie līdzekļi- suvenīri, dāvaniņas, preču paraugi, iesaiņojums, manekeni;
*Pasākumi- pārtikas preču degustācijas, jauno preču demonstrējumi, filmu apmeklējumi, modes skates, tirdzniecība kultūras pasākumos, sporta sacensību organizēšana, līdzdalība bērnu svētkos, sporta sacensību organizēšana, karnevāli.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas izplatīšanas līdzekļu analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/749067

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties