Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,36 (18%)
Cena ar atlaidi*:
1,63
Pirkt
Identifikators:973332
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.12.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011.g. - 2012.g.
Darba fragmentsAizvērt

Taču, piemēram, Eiropas Pārtikas nekaitīguma iestāde (EPNI) eksperti neapstiprināja, ka Red Bull enerģijas dzērienā esošais taurīns patiešām mazina nogurumu un veicina možumu, kā tiek apgalvots Red Bull reklāmā. Tāpat netika pierādīts apgalvojums par Lipton melnās tējas pozitīvo ietekmi uz možuma saglabāšanu un uzmanības noturēšanu.
Sekas šo parametru neievērošanai ir patērētāju, sabiedrības maldināšana par attiecīgajiem produktiem. Un kā jau zināms, maldināšana reklāmas nozarē nav pieļaujama.
Es neatradu apstiprinošu informāciju par to, vai šo reklāmu sakarā kaut kas ir darīts, bet pēc pašas novērojumiem liekas, ka nē. Proti, par Actimel lakto un bifido baktērijām reklāmas arvien tiek translētas. It kā pārtikas milzis Danone uzsver, ka probiotiķu efektivitāte pierādīta daudzos pētījumos, kuru rezultāti publicēti starptautiskos zinātnes žurnālos. Tomēr uzņēmums atsaucis iesniegumu EPNI par Actimel un Activia veselīguma apstiprināšanu, jo nav skaidrs, pēc kādiem kritērijiem tiek pārbaudīts apgalvojumu zinātniskais pamatojums. Secinājums, ka pamatojuma tā arī nav.
Vienīgais, kas tagad tiek veikts ir veselīgo produktu vērtēšana, kas varētu tikt izskatīta līdz 2012. gadam. Līdz tam šīs veselīguma norādes var lietot. Tātad reklāmas ar maldinošu raksturu turpināsies.
Es uzskatu, ka likumi visiem ir vienādi, tad visiem arī vajadzētu „spēlēt pēc noteikumiem” un nemēģināt apiet tos. Man šīs reklāmas netraucē, jo es vienmēr tāpat nodomāju – atkal „apčakarēt” te mūs grib, bet tomēr ir daudz cilvēku, kas tic reklāmās teiktajam. Līdz ar to maldināšana paliek maldināšana un reklāmas nozarē tā nav pieļaujama.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,71 €
Materiālu komplekts Nr. 1352829
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāma kā virzītājspēks”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/973332

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties