Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Produkts un tā vadīšana, klasifikācija, raksturlielumi, zīmols, sortiments. Preces dzīvescikla fāzes un biznesa raksturlielumi tajos; mārketinga stratēģijas preces dzīves cikla posmos

     

    Konspekts7 Mārketings, reklāma

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,85 (19%)
Cena ar atlaidi*:
3,64
Pirkt
Identifikators:507395
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Produkta klasifikācija.
Visi produktus var iedalīt sekojošās grupās:
Patēriņa preces;
Ražošanas līdzekļi;
Pakalpojumi.
Patēriņa preces iedalās1:
Ikdienas pieprasījuma preces (maize, cigaretes, ziepes utt.)– preces, kuras pircēji parasti iegādājas bieži un ātri, patērējot pirkšanai pēc iespējas mazāk laika.
Pamatpreces tiek pirktas regulāri, piemēram, dzert tikai vienas markas pienu.
Impulspreces pērk bez iepriekšēja nodoma, bez jebkādas meklēšanas.
Neparedzētas preces ir preces, kuras iegādājas aiz nepieciešamības, aiz pēkšņas, neparedzētas vajadzības.
Ar nodomu pērkamas preces ir preces, kuras pircējs rūpīgi izvēlas, vērtē tās atbilstoši savam priekšstatam par kvalitāti, vēlamo cenu utt. Var būt vienveidīgās un dažādās precēs.
Īpaša pieprasījuma preces- preces ir unikāliem raksturlielumiem, un paredzētas īpašam pircēju kategorijām (modes priekšmeti, automobiļi, fotoaparāti utt.).
Pasīva pieprasījuma preces – preces, par kurām pircējs neko nezina, bet, ja ko arī zina, tad parasti nedomā tās iegādāties (apdrošināšanas pakalpojumi, kapakmeņi utt.).
Ražošanas līdzekļi iedalās sekojoši2:
Izejvielas un materiāli ir produkti, kuri piedalās ražošanas procesā kā ražošanas līdzekļi. Ir tas divas pamatdaļas- izejvielās un ražošanas materiāli, pusfabrikāti. Izejvielas var iedalīt lauksaimnieciskās (labība, kokvilna, lopi, dārzeņi, augļi) un dabas izejvielās (zāģmateriāli, jēlnafta, dzelzs rūda). Dabas izejvielām parasti ir liels fiziskais apjoms, samērā zema produkcijas vienības vērtība un nepieciešama speciāla transportēšana, nogāde no ražotāja līdz patērētājām.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,87 €
Materiālu komplekts Nr. 1138611
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Produkts un tā vadīšana, klasifikācija, raksturlielumi, zīmols, sortiments. Preces dzīvescikla fāzes un biznesa raksturlielumi tajos; mārketinga stratēģijas preces dzīves cikla posmos”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/507395

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties