Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,27 (11%)
Cena ar atlaidi*:
2,22
Pirkt
Identifikators:943999
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Kompānijas, kuras strādā ārvalstu tirgos, jebkurā gadījumā nāksies pielāgot savas mārketinga stratēģijas vietējiem apstākļiem. Dažas kompānijas pieturas pie produkcijas pilnīgas standartizācijas politikas, reklāmas kampaņām, pie sadales kanāliem, kas ļauj ievērojami samazināt izdevumus. Bet citas uzskata par nepieciešamu katram mērķa tirgum izstrādāt savas mārketinga stratēģijas.
Līmenis, ko nosaka cik lielā mērā kompānija ir iesaistīta ārējā tirgus operācijās, nosaka starptautiskās mārketinga un reklāmas vadības organizāciju. Tas ir:
• eksporta nodaļa;
• starptautiskā apakšvienība;
• globālā organizācija.
Sākotnēji kompānija iziešanu ārējā tirgū var organizēt kā vienkāršu starptautisko tirdzniecību. Ja tirdzniecības apjomi ārzemēs aug, kompānijai ir jāizveido eksporta nodaļa, kuru vada tirdzniecības procesu vadītājs.
Daudzas kompānijas darbojas vairākos ārvalstu tirgos un piedalās dažos kopuzņēmumos. Kompānija var eksportēt preci uz vienu valsti, otrā pārdot ražošanas licences, piedalīties kopuzņēmumā trešajā un tai var piederēt meitas uzņēmums ceturtajā valstī. Agri vai vēlu, lai koordinētu starptautisko darbību, kompānijai nāksies izveidot starptautisko apakšvienību, kas nosaka kompānijas mērķus un budžetu darbībai ārējā tirgū un kas nes atbildību par pārdošanas apjomu paaugstināšanu ārzemēs.
Ir pazīstami vairāki starptautiskās apakšvienības organizācijas struktūras veidi. To personāls sastāv no mārketinga, ražošanas, izpētes, finansu, plānošanas un darba resursu speciālistiem, kas plāno un apkalpo ārēji ekonomiskās operāciju vienības darbību.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,90 €
Materiālu komplekts Nr. 1138550
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskās reklāmas un globālo kampaņu vadīšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/943999

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties