Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,22 (11%)
Cena ar atlaidi*:
1,77
Pirkt
Identifikators:517123
Vērtējums:
Publicēts: 07.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma ir produkta virzīšanas tirgū izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegtās informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību.
Reklāmas kampaņa – mēģinājums sasniegt noteiktu mērķa auditoriju, veidojot reklāmu sēriju un ievietojot tās dažādos reklāmas medijos.1
Kad vietējais tirgus ir iekarots, tad nākamais solis ir iekarot starptautiska mēroga tirgu. jeb izvērsties pāri robežām. Līdz ar to uzņēmumiem arvien vairāk cenšoties paplašināt savu darbību un mārketinga, reklāmas jomas speciālistiem ir jādomā ne tikai par to kā vietējā tirgus patērētājiem atgādināt par produkta unikalitāti, bet arī jādarbojas ārpus valsts robežām. Tas ir daudz sarežģītāk un komplicētāk nekā strādāt tikai vietējā tirgus apstākļos.
Globālā mārketinga nepieciešamība parādās, kad uzmanības centrs tiek pārnests no produkcijas importa un produkcijas eksportu.
Starp starptautisko un iekšzemes mārketingu pastāv šādas atšķirības2:
*Dažādo kultūru dēļ nepieciešams pielāgot komunikācijas līdzekļus un metodes, dažkārt pat nepieciešams tās radikāli mainīt;
*Tirgus segmentēšanu vairumā gadījumu nosaka ģeogrāfiski faktori;
*Attālums starp tirgiem padara tirgus pārraudzību un kontroli daudz grūtāku;
*Infrastruktūras atšķirības dažādos tirgos ietekmē lēmumus gan par preču izplatīšanu (loģistiku), gan tirdzniecības vietas izvēli.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautiskās reklāmas vadīšana un globālo reklāmas kampaņu organizācija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/517123

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties