Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,49 (14%)
Cena ar atlaidi*:
3,00
Pirkt
Identifikators:398168
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mārketingā ir ļoti svarīgi zināt ne tikai produkta īpašības, bet arī klasifikāciju, jo katra produktu grupa pēc klasifikācijas prasa noteiktu un īpašu mārketinga stratēģiju. Vispārināti produktus var iedalīt sekojoši:
Patēriņa produkti;
Ražošanas līdzekļi;
Pakalpojumi.
Katram no šiem iedalījumiem ir arī savas apakšgrupas. Kā piemēram, patēriņa produktus var iedalīt – ikdienas pieprasījuma produktos (convenience product), kurus pircēji bieži vien iegādājas ikdienā, ātri, patērējot pirkšanai pēc iespējas mazāk laika. Pie šīs grupas var minēt maizi, pienu, sieru utt.; pamatproduktos, kuri tiek pirkti regulāri, kā piemēram, konkrētas šķirnes cigaretes, alkoholiskie dzērieni utt.; impulsproduktos, kuri tiek pirkti bez iepriekšējā nodoma, bez meklēšanas, tie parasti ir tie produkti, kuri ir atrodami pie kases - košļenes, šokolādītes utt.; neparedzētos produktos, kurus iegādājas aiz nepieciešamības, neparedzētas vajadzības, piemēram, peķšņi saplīsis TV vai ledusskapis, barga ziema utt.; ar nodomu pērkamos produktos, kurus pircējs rūpīgi izvēlas, vērtē tos atbilstoši savam priekšstatam par kvalitāti, cenu, piemēram, apģērbs, sadzīves tehnika, mēbeles utt.; īpaša pieprasījuma produktos (speciality product). Tie ir produkti ar unikālām īpašībām un paredzēti īpašām pircēju interesantu grupām, piemēram, jauni automobīļi, ekskluzīvas smaržas utt.; pasīva pieprasījuma produktos. Tie ir produkti, par kuriem pircējs īpaši daudz neko nezin, bet ja arī zin, tad parasti nedomā tos iegādāties, piemēram, kapakmeņi, apdrošināšanas pakalpojumi utt.1…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Produkts un tā vadīšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/398168

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties