Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
5,49
Ietaupījums:
0,77 (14%)
Cena ar atlaidi*:
4,72
Pirkt
Identifikators:303831
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.02.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Produkts ir viss, ko tirgū piedāvā iegādei, izmantošanai un patēriņam, lai apmierinātu pircēju vajadzības. Produkts ir gan materiālie objekti, gan pakalpojumi, idejas, uzņēmumi utt.
No patērētāja viedokļa var runāt par trim produkta līmeņiem. Pirmais līmenis ir produkta patēriņa efekts. Galvenie jautājumi: Kas iek pirkts, kādu labumu no šī produkta patēriņa gūst pircējs?
Patēriņā gūstamais transformējas konkrētā produktā. Tas veido produkta otro līmeni, kurā svarīgākais ir tās produkta īpašības, ko cilvēk uztver ar maņu orgāniem. Šis produkta īpašības izpaužas dažādos raksturlielumos:
Kvalitāte;…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,95 €
Materiālu komplekts Nr. 1137610
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Produkts un tā vadīšana: produkti un to klasifikācija; produktu raksturlielumi, zīmols”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/303831

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties