Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
6,49
Ietaupījums:
1,23 (19%)
Cena ar atlaidi*:
5,26
Pirkt
Identifikators:288898
Vērtējums:
Publicēts: 04.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Pircēju virzīšanai aktuālo produktu marku pozīciju izveide. Produktu pozīciju veidošana. Produkta pozīciju modeļi.
Pozicionēšana tirgū ir uzņēmuma darbība, kas tiek balstīta uz produkta īpašību un labumu izstrādi un to labvēlīgāko tēlu veidošana mērķpircēja uztverē.1 Pozicionēšanas rezultātā veidojas noteikta uzņēmuma pozīcija tirgū.
Produktu pozīcija tirgū ir stabila produktu īpašību un īpatnību vieta pircēja uztverē, salīdzinoši ar konkurentu produktiem.2
Pircēji ir pārslogoti ar informāciju par visiem produktiem un praktiski nevar katru reizi, pieņemot lēmumu par pirkumu, novērtēt to no jauna. Tāpēc lai atvieglotu sev lēmumu pieņemšanu par pirkumu, pircēji iedala produktus pēc kategorijām, atkarībā no nodarbinātajām pozīcijām. Pircējiem produktu pozīcija ir attieksmju, iespaidu un sajūtu komplekss, ar kuru tie tirgū uztver noteiktu produktu. Ar laiku it kā pircējiem ir jāpierod pie domas, ka šajā tirgū tieši šis produkts ir pārāks par citiem analogiem. Taču konkurences apstākļos uzņēmumam nepārtraukti ir jādomā par tādiem mārketinga pasākumiem, kas varētu nostiprināt savas pozīcijas tirgū.
Pozīciju nostiprināšana ir tādu mārketinga pasākumu īstenošana, kuri noved pircēju pie stabilām domām par uzņēmuma produkta neapšaubāmām priekšrocībām mērķtirgū.3
Pastāv vairākas uzņēmuma pozīcijas, kas jānostiprina ar mārketinga pasākumiem:
1.Produktu specifisko īpašību, īpatnību pozīcija.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −5,57 €
Materiālu komplekts Nr. 1137610
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pircēju virzīšanai aktuālo produktu marku pozīciju izveide”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/288898

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties