Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,27 (11%)
Cena ar atlaidi*:
2,22
Pirkt
Identifikators:783459
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

NIVEA markas rašanās un attīstības vēsture.
Dr. Oskars Troplovics iegādājās Beiersdorf Hamburgā, Vācijā, no tā dibinātāja Paula K. Beiersdorfa 1890. gadā. Līdz NIVEA krēma izgudrošanai Troplovics ļoti veiksmīgi izstrādāja un ražoja pirmās tehniskās līmlentes, kā arī medicīniskos plāksterus un pirmos līpošos gumijas plāksterus. Arī viņa zinātniskais konsultants, Prof. Pauls Gersons Unna ( Paul Gerson Unna ), spēja novērtēt izstrādes un progresa nozīmi. Viņš bija tas, kurš pievērsa Dr. Troplovica uzmanību izgudrojumam „Eucerit”, kas bija NIVEA krēma galvenā sastāvdaļa.
1911. gads ir NIVEA krēma „dzimšanas diena”. Tas radās uz produkta „Eucerit” bāzes. Vairāku gadu desmitu ilgas izpētes rezultātā Dr. Izaks Lifšucs (Isaac Lifschütz) atklāja šo revolucionāro emulgatoru, kas nozīmēja, ka ir radīts produkts, kurā varēja apvienot aktīvu vielu, taukus un ūdeni, izveidojot stabilu krēma pamatsastāvu. Uzņēmuma Beiersdorf darbinieks, ļoti radošais Dr. Oskars Troplovics (Oscar Troplowitz ), izmantoja Eucerit, kas sākotnēji tika atklāts medicīnas jomā, kā pavisam jauna krēma – NIVEA - pamatsastāvdaļu.
Īsi pēc tā izgudrošanas 1911. gada decembrī NIVEA krēms tika pārdots dzeltenā bundžiņā. Izsmalcinātie liektu līniju ornamenti zaļā krāsā atspoguļoja populāru šī laikmeta mākslas virzienu „jūgendstilu” (Art Nouveau – tulk. no franču val. „jauna māksla”), kam bija raksturīgi savīti un ornamentāli dabas iedvesmoti rotājumi.
Saskaņā ar tradīciju piešķirt farmaceitiskiem produktiem nosaukumu latīņu valodā, Dr. Troplovics nosauca savu sniegbalto krēmu par „NIVEA”, kas ir atvasināts no latīņu valodas īpašības vārda „niveus/nivea/niveum” jeb „sniegbalts”.
Tā kā šis ir viens no NIVEA pamatproduktiem, tā sastāvs gadu gaitā gandrīz nav mainījies.
NIVEA pirmās reklāmas autors bija slavenais plakātu mākslinieks Hanss Rūdijs Erts (Hans Rudi Erdt ) , kurš 1912. gadā radīja plakātu „With the likeness of a Lady” („Līdzīgs sievietei”). …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,64 €
Materiālu komplekts Nr. 1147275
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Starptautisko marku reklamēšanas novērtējums Latvijā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/783459

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties