Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:789857
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Pirmkārt jānosaka, ko uzņēmums vēlas panākt, pārdodot produktu, kādus mērķus vēlas īstenot.
Praude V. ir nosaukusi piecus iespējamos uzņēmuma mērķus, kas sasniedzami, nosakot optimālas cenas:
nodrošināt izdzīvošanu tirgū;
maksimāli palielināt peļņu;
iegūt līdera pozīcijas produktu kvalitātes ziņā;
nodrošinot lielāko produktu realizācijas apjomu;
nodrošināt lielāko tirgus daļu.1

Kā norāda grāmatas autore, cenu veidošanas koncepciju nepieciešams koordinēt un saskaņot ar produkta raksturlielumiem (kvalitāte, dizains), produkta sadales kanāliem, pasākumiem produktu virzīšanai tirgū.
Cenu veidošanas mērķi veidojas atkarībā no uzņēmuma stratēģiskajiem mērķiem, tā kapitāla un izmaksu līmeņiem, tirgus situācijas un produktu pieprasījuma.2
Balstoties uz savu darbošanās stratēģiju, uzņēmums var īstenot aktīvo cenu veidošanos stratēģiju.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties