Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,81 (18%)
Cena ar atlaidi*:
3,68
Pirkt
Identifikators:889805
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2008.g. - 2008.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Zīmola asociatīvā uztvere    4
2.  Cilvēku attieksmes analīze    6
  Secinājumi un priekšlikumi    11
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    12
Darba fragmentsAizvērt

Ievads

Angļu teiciens “Branding is the art and cornerstone of marketing”, jeb tā atbilstošais latviskais tulkojums „Zīmola veidošana ir mārketinga māksla un stūrakmens”, lieliski atspoguļo to, cik preču zīmes veidošana un tās pastāvēšana ir svarīgas gan uzņēmuma, gan visa tirgus līmenī.
Zīmols ir produkta vārda , simbola un tiesību aizsardzības kopa, kas apliecina produkta piederību uzņēmumam un atšķir to no konkurentu produktiem. Tāpēc parasti veidojot zīmolu, uzņēmums nežēlo resursus un aicina dizainerus un profesionāļus mārketinga jomā.
Taču biznesa likums liek atturēties no pieņēmumiem "patīk" vai "nepatīk". Dizainers var izstrādāt gaumīgu piedāvājumu, bet svarīgāka ir “tante no Bauskas”, pircēja redzes nerva kairinājums un viņa izvēle. Produkta vizuālo tēlu ierobežo nosacījumu virkne, kurai pamatā ir patērētājs un viņa uztvere.
Asociatīvā uztvere darbojas noteiktās tēlu sistēmās. Tā, piemēram, piens “Rasa” tiek saistīts ar pilsētu, “Limbažu piens” – ar laukiem; pārāk spilgts un dinamisks dizains var izraisīt negāciju, jo asociējas ar ārzemju pārtiku un tajā lietotajiem konservantiem, sintētiku utt. Ārvalstī atraktīviem eksperimentiem atvērtākā, kaut arī nepastāvīgākā, auditorija ir bērni. Tomēr darba autori nolēma uztaisīt pētījumu, aptaujot studentus, kas ir ļoti plaša un svarīga mērķauditorija.
Pētījuma mērķis bija: izanalizēt studentu zīmola asociatīvo uztveri, ņemot par pamatu Hansabankas zīmola maiņu uz “Swedbank”, un noskaidrot, kā tas ietekmēs uzņēmuma darbību un reputāciju.

1. Zīmola asociatīvā uztvere

Zīmols ir produkta vārda (nosaukuma), zīmes (simbola) un tiesību aizsardzības kopa, kas apliecina produkta piederību uzņēmumam un atšķir to no konkurentu produktiem. Un tomēr zīmols attīstoties laika gaitā kļuvis par daudz plašāku jēdzienu un ieguvis gan jaunas izpausmes, nozīmes, vērtību un ietekmi. Zīmols vairs nenozīmē tikai preci. Tas apzīmē vienlaicīgi piedāvājumu un arī atgriezenisko saiti – tā uztveri un vērtējumu.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,44 €
Materiālu komplekts Nr. 1139501
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pētnieciskais darbs "Zīmola asociatīvā uztvere"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/889805

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties