Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,59 (17%)
Cena ar atlaidi*:
2,90
Pirkt
Identifikators:200361
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga definīcija kā sociālās un biznesa darbības.

Mārketings ir uzņēmuma vadīšanas process, kas nosaka un prognozē klientu prasības un apmierina tās.
Cilvēkiem, kas nav saistīti ar mārketingu, šis jēdziens bieži rada negatīvu attieksmi, diezgan izplatīts ir uzskats, ka mārketinga mērķis ir par katru cenu pārdot cilvēkiem to, kas viņiem nav vajadzīgs. Patiesībā mārketinga uzdevums ir nodrošināt, lai klienta intereses būtu pirmajā vietā, un citu speciālistu kompetencē ir rūpēties, lai saražotā prece vai produkcija, sniegtais pakalpojums būtu kvalitatīvs un uzņēmuma bilance pozitīva.

2. Kas ir cilvēku vēlmes un vajadzības? Ar ko tās atšķiras? Piemēri.
Vissvarīgākais uzņēmuma vadības pamatprincips, kas mūsdienās ne reti tiek ignorēts, ir rūpes par klientu, cenšanās apmierināt viņa vajadzības un izprast vēlmes.
Mūsdienu mārketinga speciālisti uzskata, ka pircēji ir pietiekami izglītoti, lai apzinātos savas vēlmes un vajadzības un spētu noteikt preces vērtību naudā, līdz ar to viņi otrreiz nepirks produktu vai pakalpojumu no firmas, ja tās piedāvātais produkts neatbilst vērtībai naudas izteiksmē.
Praksē pirmām kārtām tiek analizētas noteiktu klientu grupas vajadzības un vēlmes, izzinot cenu, ko klienti uzskatītu par pieņemamu un atbilstošu preces vērtībai, un tam pielāgojot uzņēmuma darbību šo vajadzību un vēlmju apmierināšanai par atbilstošu cenu.
Cilvēku vēlmes var sadalīt divās daļās - vienas ir "pamata", otras, sauksim tās par "sekundārajām" rodas no pirmajām.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mājas darbs tirgzinībās”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/200361

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties