Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,28 (14%)
Cena ar atlaidi*:
1,71
Pirkt
Identifikators:513050
Vērtējums:
Publicēts: 08.06.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Lēmuma pieņemšanas process sākas tajā gadījumā, ja ir redzama nevienprātība – pastāv izvēles iespējas starp vienu vai otru produktu vai galamērķi. Lai pieņemtu lēmumu par kādu no tiem, tiek apsvērti vairāki gan iekšējie, gan ārējie faktori. To izvērtēšana notiek pamatā subjektīvi, taču pastāv arī objektīvi apstākļi lēmuma pieņemšanai. Īpaši tad, ja lēmums tiek pieņemts grupā un jāievēro visas grupas intereses vai specifika.

Pakalpojumu iegādē lēmuma pieņemšana saistās ar risku. Klients vēlas saņemt pēc iespējas labāku pakalpojumu par adekvātu cenu, bet viņam nav garantijas, ka tieši tā būs. Pakalpojuma iegādes brīdī, viņš pērk cerību, ka pēc pakalpojuma izmantošanas, būs sajūta, ka tas ir bijis iztērētas naudas vērts [6]. Cilvēks nevar iepriekš apskatīt vai aptaustīt potenciālo pirkumu, tāpēc viņa izvēli ietekmē ne vien tūrisma aģents vai domubiedrs, bet arī vizuālais materiāls – brošūras, mājas lapas, raidījumi TV u.tml. Šiem materiāliem ir milzīgs spēks pakalpojuma izvēlē un izvēles ietekmēšanā. Īpaši nozīmīgi klienta lēmuma pieņemšanā tūrismā mājas lapa un bukleti ir tiem uzņēmumiem, kuri darbojas tikai internetā. Klientam nav iespējams ietekmēties tieša kontaktā ar citiem cilvēkiem, vai cilvēki ir pārāk aizņemti, lai staigātu pa vairākām vietām un vāktu informāciju. Pasaulē tādas kompānijas kļūst arvien populārākas un attīstās arvien vairāk.…

Autora komentārsAtvērt
Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Brošūru un mājas lapu ietekme uz klientiem lēmumu pieņemšanā tūrismā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/513050

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties