Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:521086
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.10.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma sekmīga darbība balstās uz trim komponentiem: tehniskām vai amata prasmēm (SONY), finanšu lietu pārzināšanu (GOLDMAN SACHS), māku pārdot/ tirgvedību (VIRGIN). Parasti viens komponents dominē. V. Olinss uzskata, ka tirgvedība ir no visām izšķirošā.
Tirgvedība, zīmolvedība un tām līdzīgās parādības būtībā ir iekārdināšana, pievilināšana un mēģinājumi manipulēt, piedabūjot auditoriju pirkt noteiktas preces un pakalpojumus.
VIRGIN eksistences centrā ir zīmols, zīmolvedība šajā kompānijā nozīmē visu, svarīgi kā publika uztver, ko tā dara. Ričards Brensons – VIRGIN zīmols. Viņš cenšas būt vienmēr uzmanības centrā, ātri reaģē uz krīzēm (nesen Lielbritānijā notika VIRGIN vilciena avārija un viņš ieradās notikuma vietā, centās situāciju uzlabot), piedalās šovos („Miljonu mantinieki”).…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1139501
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties