Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,45 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,04
Pirkt
Identifikators:139131
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.09.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Ekonomiskie resursi. Viens no šiem resursiem ir ienākums. Bez šaubām ienākuma līmenis atsauksies uz patēriņu. Patēriņu ietekmē cilvēku domas par nākotni. Esošais ienākums nosaka vairāk tādu preču pirkšanu, kas ir ikdienas patēriņa preces. Savukārt, kad runa iet par tādu produktu iegādi kā auto, māja u.tml., patērētājiem svarīgi būt pārliecinātam par saviem nākotnes ienākumiem. Pētot ienākumu līmeni, jāņem vērā ģimenes vai mājsaimniecības ienākumu un ienākumu uz 1 cilvēku. Pastāv zināmas sakarības starp jaunāku un vecāku cilvēku pirkšanas paradumiem; ģimeņu un indivīdu paradumiem. Pastāv grupas, kas zināmā laika periodā vairāk ietaupa, citas maksā vairāk veselībai u.tml.2
Laika resursi. Mārketinga speciālistiem jāanalizē kā patērētājs tērē savu „laika budžetu”. Ja tradicionāli tiek uztverts, ka cilvēks laiku iedala darba laikā un brīvais laikā. Tad šobrīd pastāv arī citas teorijas, kur laiks tiek dalīts sīkākās kategorijās. Brīvā laika pavadīšana saistīta ar dažādām aktivitātēm. Šīs aktivitātes var ietekmēt arī ģimeņu struktūra, individuālie pārstāvji. Pastāv dažādas atšķirības starp dažādām sociālo grupām par brīvā laika pavadīšanas paradumiem. Pastāv arī zināmi paradumi patērētāju uzvedībā, ņemot vērā laika deficītu. Piemēram, ātrās ēdināšanas iestādes, iepirkšanās internetā, pa pastu u.tml., uzturēt mājkalpotāju utt. Mārketinga un reklāmas speciālisti var uzsvērt vai garantēt laika ietaupījumu dažādiem produktiem vai pakalpojumiem.3

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,41 €
Materiālu komplekts Nr. 1121769
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Patērētāju individuālās atšķirības kā uzvedību determinējošie faktori un to pētīšana mārketingā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/139131

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties