Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,38 (19%)
Cena ar atlaidi*:
1,61
Pirkt
Identifikators:340981
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Lēmums pirkt ir sarežģīts process, kas veidojas no informācijas vākšanas. Patērētājam ir vieglāk nopirkt preci, ja tas neprasa lielus līdzekļus, un preces iegāde nerada nekādus finansiālus riskus. Bet ja cilvēks ir izvēlējies iegādāties kādu dārgāku preci vai pakalpojumu, tad lēmumu process ir jau daudz ilgāks, potenciālais pircējs visu daudz rūpīgāk apsvērs, cik liels būs ieguvums un kādi ir iespējamie riski. Piemēram, pašlaik ļoti daudz tiek runāts par nekustamā īpašuma tirgu. Cilvēki īsti nespēj izlemt vai viņi var iegādāties mājokli un vai tas neradīs problēmas turpmākajā nākotnē.
Lai patērētājs nopirkt preci viņš ietekmējas no apkārtējas situācijas, no ekonomiskās situācijas, no saviem ienākumiem utt. Pirmkārt, cilvēku jau ietekmē viņa finansiālā situācija. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Patērētāju uzvedība. Pirkšanas lēmums”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/340981

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties