Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:885825
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Patērētāju uzvedība kā jauns virziens socioloģijā attīstījās pagājušā gadsimta 60. gados. Līdz mūsdienām šī zinātne ir augusi, arvien vairāk ir pētīti patērētāji, viņu paradumi, vēlmes, kā arī iespējas.
Mārketings nespētu darboties bez patērētāju uzvedība analīzes, jo ja nav patērētāju nav arī biznesa. Mārketinga speciālistiem ir jāatceras, ka klientam vienmēr ir taisnība, pat ja nav. Mārketingā patērētāju domas ir ;loti svarīgas, jo klientam ir ļoti plaša izvēle kā iztērēt savu naudu, tāpēc mārketinga speciālisti cenšas pētīt patērētāju uzvedību, lai spētu ietekmēt patērētāju pirkšanas lēmumu. Pašlaik, kad tirgū ir liela konkurence, uzņēmumiem ir jācīnās par savu vietu „zem saules”, jo izdzīvos stiprākais jeb tas, kas visprecīzāk uzzinās patērētāja vēlmes. Mārketinga speciālistiem ir jāskatās no klienta skatupunkta un jāparedz, ko klients vēlēsies.
Mārketinga speciālistiem ir jāievēro tas, ka:1
Patērētāju uzvedība ir dinamiska, tā attīstās un mainās. Tas nozīmē to, ka patērētāju uzvedība mainās līdzi laikam, modei, tehnoloģijām un sociālajiem apstākļiem. …

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties