Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,32 (16%)
Cena ar atlaidi*:
1,67
Pirkt
Identifikators:142587
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.11.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga koncepcija paredz, ka tieši pircējam apmaiņas procesā ir jāpieder motivējošs spēks nevis preces piegādātājam/pārdevējam. Autora Beikera pieminētais Levits apgalvo, ka „Menedžmentā pastiprināti ir jādomā, kā vislabāk apmierināt pircēja vajadzības, nevis par produkta ražošanu”. Ar to viņs viennozīmīgi neapgalvo, ka par preces ražošanu vispār nav jādomā, tomēr primārais katram ražotājam ir pircēja/patērētāju vērtību apzināšanās un viņa vēlmju apmierināšana.
Pircējs tirgū nodrošina arī „veselīgu” konkurenci – līdz ar to dodot tiem iespēju izvēlēties sev vispiemērotāko no visiem ražotājiem. Tas savukārt liek ražotājiem meklēt veidus, kā pataisīt savu produktu savādāku, atšķirīgāku no sev līdzīgiem. Līdz ar to pircējs savā ziņā nodrošina daudzveidīgu preču parādīšanos tirgū. Tādējādi visi uzņēmumi cīnās par saviem pircējiem. Tieši pircējs nosaka, ko viņš vai viņa vēlas un ja attiecīgais uzņēmums doto preci vai pakalpojumu nespēs nodrošināt, tad konkurenti pavisam noteikti to spēs.
Menedžeri līdz ar to cenšas „skatīties” un saredzēt uzņēmumu un tā preces no to pircēju skatu punkta, kā arī jau iepriekš plānot pircēju gaumes vai stila, vai vajadzību izmaiņas.
Svarīgi arī ir izprast, ka – 1) patērētāju uzvedība ir dinamiska – mūžam mainīga. Kā rāda pieredze, nav neviena paša likuma, kas izskaidrotu patērētāju uzvedību – tik mainīga tā ir. 2) Patērētāju uzvedība ietver sevī šādas mijidarbības – ir svarīgi zināt, par ko patērētāji domā, ko tie jūt, ko patērētāji dara, kā arī jāuzzin par tām lietām un vietām, kas ietekmē to, ko patērētājs domā, jūt un dara.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Patērētāju uzvedība kā integrēta mārketinga sastāvdaļa”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/142587

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties