Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,30 (15%)
Cena ar atlaidi*:
1,69
Pirkt
Identifikators:719135
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.11.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Produkts ir līdzeklis, kas ļauj dalīties pieredzē – pieredzi var nodot no paaudzes paaudzē, bet tai pat laikā to var iegūt arī katrs pats.
Piemēram, pēc autora domām, uzņēmums ar pieredzi ir Staburadze. Staburadze specializējas kūku, kēksu un marcipāna figūriņu ražošanā. Tās priekštecis ir zīmols V.Ķuze, kas principā ir Latvijas nacionālās saldumu rūpniecības pamatlicējs1. Līdz ar to jāsecina, ka Staburadzes pieredze mērāma simtos gadu. Piemēram, produkts ar, pēc autora domām, visgarāko pieredzi ir torte „Cielaviņa”, tā ir torte ar bērnības garšu, līdz ar to, tā ne vien apmierina mūsu garšas kārpiņas, bet ļauj atcerēties bērnības saldos mirkļus, kad mūs neskāra ne krīze, ne kredītu saistības, ne kādas citas sadzīves ķibeles. Līdz ar to daudzi no mums, balstoties uz šo jau bērnībā uzkrāto pieredzi, izvēlas Staburadzes produktus atkal un atkal, jo pieredze liecina, ka tikpat ļoti kā zināma kārtība ikdienā, cilvēkam vajadzīgi arī mazi svētki ar pārbaudītām vērtībām. Līdz ar to, ka piemēram, kāds ārzemnieks mums jautātu, kādu kūku iegādāties, mēs balstītu atbildi uz savu pozitīvo pieredzi un ieteiktu iegādāties kādu no Staburadzes produktiem. Staburadzes reklāmas ir redzamas kā avīzēs un žurnālos, tā arī televīzijā. Visbiežāk reklāmās attēlot pati produkcija – kūkas, jo kas gan vēl labāk spēs iekārdināt patērētājus, kā šokolādes un putukrējuma glazūra. Staburadzes sauklis ir „Izgaršo dzīvi”, līdz ar to tā simboliskā nozīme ir ļauties dzīves sniegtajiem baudījumiem, jo nav jau liela māka nodzīvot dzīvi liedzot sev ikvienu prieku – māka ir nodzīvot dzīvi tā, lai tā sagādātu baudījumu ikkatru dienu un ikkatru dienu atgādinātu mazus svētkus. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kultūras faktori un vērtību ietekme un izmantošana mārketinga stratēģijas veidošanā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/719135

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties