-
Kultūras faktori un vērtību ietekme un izmantošana mārketinga stratēģijas veidošanā
Līmenis:
Augstskolas
Literatūras saraksts:
9 vienības
Atsauces:
Ir
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ➞ ietaupīsi −2,47 €
- Kultūras faktori un vērtību ietekme un izmantošana mārketinga stratēģijas veidošanā
- Patērētāju individuālās atšķirības kā uzvedību determinējošie faktori un to pētīšana mārketingā
- Starptautiskā mārketinga vide: ekonomiskā, sociālā un kultūras, politiskā un tiesiskā vide
Materiālu komplekts Nr. 1121769
Nosūtīt darbu e-pastā
Tavs vārds:
E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:
Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kultūras faktori un vērtību ietekme un izmantošana mārketinga stratēģijas veidošanā”.
Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/719135
Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/719135
E-pasts ir nosūtīts.