Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,66 (19%)
Cena ar atlaidi*:
2,83
Pirkt
Identifikators:758659
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas uztveri ietekmējošie faktori
Šodien zinātnē bieži rodas vajadzība uzskatīt reklāmu, kā kultūras izpausmi cilvēka dzīvē, kā vienu no mehānismiem kultūras formēšanā. Pētījumi rāda, ka tā ir ļoti svarīga problēma reklāmas iedarbības psiholoģijā, jo nacionālās (etniskās) uztveres īpatnības, domāšanas veids un uzvedība ieņem svarīgu lomu reklāmas kampaņu plānošanā un rīkošanā komercstruktūrām izejot ārvalstu tirgos (Lebedev-Ljubimov, 2003).
Informācijas sekmīgai izplatīšanai un uztverei, sevišķi ar sarežģītiem pasaules tēliem un struktūrām prasa no dažādu mentalitāšu cilvēkiem attiecīgu adaptāciju lai izplatāmā informācija iedarbotos efektīvi. No otras puses masu informācijas līdzekļi cenšoties savus ziņojumus (informāciju) darīt maksimāli efektīvus pielieto attiecīgus paņēmienus, simbolus un zīmes, kuri ir tuvi attiecīgai mentalitātei (http://psyfactor.org/recl16.htm).
Danilova un Matvejeva 1995. gadā veica pētījumus. Pētījumu mērķis bija atklāt īpatnības krievu mentalitātes kontingenta uztverē skatoties televīzijas reklāmu citu kultūru skatītāju kontingentiem Eiropas, Amerikas, Austrumu (Japānas) un Krievijas (http://psyfactor.org/recl16.htm).
Teorētiskā materiāla analīžu rezultātā tika izstrādāta bipolāra skala, kura saturēja 60 dažādas prasības, kas raksturoja cilvēka pamatvajadzības, dažādas aktivitātes un novērtējumus (http://psyfactor.org/recl16.htm).
Šajā analīzē tika iekļauti raksturojumi, kuri aprakstīja vērtību orientāciju, emocionālas un estētiskas novērtējumus, savstarpējo komunicēšanās stilu un katra pozīciju, kā arī komunikatīvā ziņojuma novērtējumu: ticamību, saturību, profesionālismu. Tādā veidā ar izstrādās skalas palīdzību var iegūt pietiekamu priekšstatu par reklāmas paraugu no komunikatīvā un mākslinieciskā (ētiskās un estētiskās vērtības) viedokļa (http://psyfactor.org/recl16.htm).…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1123509
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas uztveri ietekmējošie faktori”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/758659

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties