Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Noieta stimulēšanas būtība mērķi, uzdevumi. Noieta stimulēšanas klasifikācija. Stimulēšanas līdzekļi un iedarbības objekti

     

    Konspekts4 Mārketings, reklāma

2,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:704746
 
Vērtējums:
Publicēts: 02.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Preču realizācijas stimulēšanas būtība un mērķi.
Uzņēmuma reklāmas darbība jāpapildina ar citiem mārketinga komunikāciju veidiem, t.sk. ar preču realizācijas stimulēšanas paņēmieniem.
Preču realizācijas stimulēšana ir īslaicīga preču pirkšanas un pārdošanas motivēšanas metožu izmantošana ar nolūku paātrināt un (vai) palielināt pircēju (starpnieku) motivējumu pirkt (pārdot) preci.
Jāatšķir trīs preču realizācijas stimulēšanas virzieni (objektīvi):
• patēriņa tirgus pircēju stimulēšana (paraugu izplatīšana, atlaižu kuponi, prēmijas u.c.);
• starpnieku tirgus dalībnieku stimulēšana (cenu atlaides, prēmijas, kopīgas reklāmas veidošana u.c);…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1179472
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties