Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,32 (16%)
Cena ar atlaidi*:
1,67
Pirkt
Identifikators:380002
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Termins mārketings literatūrā parādījās 19. un 20.gs mijā, un tieši skaidrojams kā tirgus darbība, darbs ar tirgu. Ekonomikas nozari, kas nodarbojas ar produktu sadali un maiņu sauc par tirgvedību. Mārketings visvērienīgāk attīstījās 50. gadu sākumā. Jau 60. gados vairākums amerikāņu, kā arī Eiropas uzņēmumi atzina mārketinga efektivitāti, un tas kļuva par to darbības stratēģijas pamatu ar atbilstošiem principiem, formām, metodēm un vadīšanas stilu. Mārketings kā mācību disciplīna stabili tika iekļauts universitāšu un koledžu, kā arī menedžeru sagatavošanas skolu programmās. 20. gs. 70. gados populārs kļuva atzinums, ka galvenais mārketings sistēmas princips ir orientācija uz patērētāju. 20.gs. 80.gados šo koncepciju pilnveidoja, un tās ietvaros izveidojās īpašs virziens – sociālais mārketings. Koncepcijas piekritēji ar mārketingu saprot patērētāju vēlmes, intereses un mērķtirgus noteikšanu un, lai uzturētu un celtu sabiedrības labklājību, to apmierināšanas nodrošināšanu efektīvāk nekā to dara konkurents. 1
21. gs. ekonomika. Pretstatā iepriekš valdošajai, jaunā ekonomika balstās uz digitālo revolūciju, informācijas apkalpošanu un informāciju (vadību) par patērētājiem, produktiem, cenām, konkurentiem, un visiem citiem mārketinga vides aspektiem.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,02 €
Materiālu komplekts Nr. 1127269
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga būtība, mērķi un attīstība”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/380002

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties