Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Mārketinga pasākumi uzņēmumā un mārketinga mērķi uzņēmuma kopējo mērķu sistēmā. Mārketinga darbības vide

     

    Konspekts4 Mārketings, reklāma

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,30 (15%)
Cena ar atlaidi*:
1,69
Pirkt
Identifikators:842923
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma mērķi:
• Zemākas cenas: Padarīt klientus par attiecīgajā tirgū visapmierinātākajiem, ievērojot viņu vēlmes un piedāvājot vienkāršus, ērtus pakalpojumus par viszemāko cenu.
• Augsta kvalitāte: Klientam jābūt uzmanības centrā, un klienta apmierinātība ir galvenā darbības kvalitātes mēraukla. Konsekventai darba rezultātu uzlabošanai regulāri tiek veiktas klientu aptaujas, jo ir svarīgi nodrošināt, lai klients vienmēr varētu uzticēties Tele2 kā pakalpojumu sniedzējam.
• Aizņemt līdera vietu Baltijā;
• Strauja attīstība;
• Elastīgums
• Neformāla attieksme
• Izdevumu apjoma kontrole
Tele2 konsekventi cenšas izmantot zināšanas un pieredzi, kas iegūta, grupai strādājot vairākās valstīs, dažādu produktu ieviešanai jaunos tirgos – valstīs, kurās grupa ir nolēmusi īstenot savu biznesu. Klientiem izdevīgo piedāvājumu apvienošana ar veiksmīgām stratēģijām vairākos tirgos rada apstākļus rentabilitātes paaugstināšanai, pateicoties lielākam tirgus apjomam un racionālākai resursu izmantošanai.
Izdevumu kontrole paredz, ka kompānija neīrē un neiegādājas infrastruktūru tur, kur tas nav nepieciešams. Ja kādā valstī Tele2 arī pieder infrastruktūra, tas nozīmē, ka citādi konkurēt ar bijušo monopolu šajā tirgū nebūtu bijis iespējams.
Mārketinga mērķi:
• Lēti tarifi: TELE2 ir liels telekomunikācijas tīkls un kompānija var piedāvāt dažāda veida tarifus, tādus, ka brīvais, starta, aktīvais, vienotais. Katram ir savas cenas un plaša sakaru izvēle. Kompānija garantē ne tikai zemas cenas, bet arī augstas kvalitātes sakari un zonu visās valsts pilsētās.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,84 €
Materiālu komplekts Nr. 1137606
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga pasākumi uzņēmumā un mārketinga mērķi uzņēmuma kopējo mērķu sistēmā. Mārketinga darbības vide”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/842923

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties