Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,38 (19%)
Cena ar atlaidi*:
1,61
Pirkt
Identifikators:540837
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga informācijas sistēma (MIS) ir pastāvīgi funkcionējoša un savstarpēji saistīta cilvēku, iekārtas un darbību sistēma, kas paredzētai informācijas vākšanai, apstrādei, analīzei, novērtēšanai un sadalei pēc vietas, laika un precizitātes, lai pieņemtu lēmumus mārketinga jomā.
SIA Mūsa Motors Rīga ir viens no veiksmīgākajiem un stabilākajiem automašīnu tirgotājiem Latvijā - Mūsa Motors Rīga pārdotās automašīnas Volvo un Renault aizņem ap 9,0% tirgus daļu. Savas līdzšinējās darbības laikā tikušas pārdotas vairāk nekā 2300 automašīnas Renault un vairāk nekā 1700 automašīnas Volvo.
SIA Mūsa Motors Rīga strādā 75 cilvēki, kuri saņem atalgojumu, kurš pārsniedz valsts vidējo darba algu, tādejādi Latvijas Valstij tiek veikti ievērojami nodokļu maksājumi. Katram cilvēkam ir savs konkrēts darbs un norādījumi. Firmā ir atsevišķa nodaļa, kur darbojas tehnikas un tehnoloģijas speciālisti. Viņi apkopo informāciju – gan iekšējo, gan arī ārējo, kontrolē apgrozījumus, izmaksas, krājumus, naudas kustības. Šīs nodaļas speciālisti pēta konkurenta tirgus , sarunājoties ar tās darbiniekiem , kā arī seko reklāmai un lasa rakstus presē.
Katrs cilvēks, kompānijas mājas lapā, var atrast aptaujas anketu, kuru firma piedāvā aizpildīt. Anketa labi sastādīta, izstrādātāji izmantoja aizklātas jautājumus, uz kuriem var ātri un vienkārši atbildēt.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga informācijas sistēma un mārketinga pētījumi uzņēmumā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/540837

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties