Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,99
Ietaupījums:
0,65 (13%)
Cena ar atlaidi*:
4,34
Pirkt
Identifikators:733324
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Produkta pirkšanas procesa posmi un tā mērķi    4
  Komunikācijas mērķi    5
  Vajadzība pēc produkta    5
  Produkta atpazīstamība un atcerēšanās    7
  Attieksme pret produktu    7
  Produkta pirkumu veicināšana    9
  Pircēju patēriņa riska novēršana    10
  Secinājumi    11
  Izmantotā literatūra    12
Darba fragmentsAizvērt

Ievads
Katrs uzņēmums savas darbības sākumā izvērtē potenciālās iespējas veiksmīgi darboties tirgū, tiek izvēlēts darbības virziens, noteikti uzņēmuma mērķi, tiek veikti dažādi pētījumi, kas pierāda, ka uzņēmuma produkts atradīs savu mērķauditoriju.
Izveidojot uzņēmumu tālāk jādomā par produkta virzīšanu tirgū, par produkta pozicionējuma, par uzņēmuma mārketinga iespējām. Uzņēmums savus mērķus piemēro mārketinga komunikācijām. Katrā pirkšanas procesa posmā mārketinga speciālistiem ir konkrēts mērķis, kas atbilst tieši konkrētajam posmam.
Tālākais ir noteikt dažādus uzņēmuma mārketinga mērķus, šo tematu arī apskatīšu referātā. Aprakstīšu visus iespējamos komunikācijas mērķus, kā arī papildināšu tos ar piemēriem.

Vispirms mārketinga speciālisti nosaka mērķgrupu un pēc pircēju pirkšanas modelēšanas var jau izvirzīt konkrētus mārketinga komunikāciju mērķus.
Galvenais mārketinga komunikācijas mērķis ir vēlamās pircēju rīcības tirgū panākšana katrā pirkšanas procesa posmā. Bet mārketinga komunikāciju procesā tiek izvirzīti vēl citi mērķi, kas veicina galvenā mērķa īstenošanos.
Katrā pirkšanas procesa posmā mārketinga speciālistiem ir konkrēts mērķis, kas atbilst tieši konkrētajam posmam.
Produkta pirkšanas procesa posmi un šo posmu mārketinga mērķi.
Pirmajā pirkšanas procesā posmā – vajadzību rašanās – komunikācijas mērķis ir pircēju vajadzību atzīšana un motivācija apmierināt šo vajadzību, iegādājoties noteiktu produktu, produkta marku.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,39 €
Materiālu komplekts Nr. 1123528
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga komunikāciju mērķi un funkcijas uzņēmumā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/733324

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties