Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,45 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,04
Pirkt
Identifikators:110102
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Mārketings ir koncepciju, cenu, reklāmas, ideju plānošanas un izpildes process, kas tiek veidots, lai varētu apmierināt individuālo pircēju un organizāciju vēlmes.1 Taču, lai labāk izprastu mārketinga būtību, ir jāizzina tā pamatelementi: vēlmes, kas ir mārketinga pamats savukārt vajadzības ir vēlmju īpaša forma – prasības, kuras parasti ir bezgalīgas; pieprasījums ir naudas izteiksmē izteikta vajadzība; produkts ir viss, tai skaitā arī idejas, kas vien spēj apmierināt pircēju vajadzības; patērētāju vērtējums jeb atzinums par konkrētu produktu; maiņa ir vēlamā produkta iegūšana vismaz starp diviem dalībniekiem brīvprātīgā maiņas procesā pret citu produktu; darījums ir vēlamo produktu iegūšana, ievērojot noteiktus nosacījumus, bet tirgus ir pārdevēju un pircēju kopums, kas piedāvā un pērk preces konkrētā laikā un vietā.2
Mārketingam nepieciešama zinātniska pieeja un metodes, kā arī zināma valsts regulēšana. Mārketingam kā sabiedriskam un biznesa procesam ir savi objektīvie mērķi: patēriņa palielināšana, jo mārketings ietekmē ražošanas apjomu, kā arī stimulē saražoto produktu pārdošanu; patērētāja vajadzību un vēlmju apmierināšana; produktu izvēles dažādība; dzīves līmeņa paaugstināšana – mārketingam ir jāietekmē vides veidošanās, kas saistās ar produktu raksturlielumiem. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga būtība, mērķi un attīstība”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/110102

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties