Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,49 (14%)
Cena ar atlaidi*:
3,00
Pirkt
Identifikators:215171
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Sekmīgai mārketinga stratēģiju plānošanai ir nepieciešama informācija – par potenciāliem mērķu tirgiem un viņu iespējamo reakciju uz uzņēmuma mārketinga ātri mainīgajos konkurences apstākļos un ekonomiskajā situācijā mēdz izraisīt neveiksmes. Mārketinga informācijas sistēma ietver cilvēkus, aprīkojumu un procedūras, kas apkopo, sašķiro, analizē un novērtē un izplata nepieciešamu un precīzu informāciju cilvēkiem, kas ir saistīti ar mārketinga lēmumu pieņemšanu. Kā arī efektīvi iegūta un precīza informācija dod uzņēmumam daudz jaunu iespēju un priekšrocību, piemēram: precīzāk novērtēt uzņēmuma darbību; izstrādāt mārketinga plānu, politiku, ar kuru palīdzību tiktu pieņemti daudz efektīvāki lēmumi; novērtēt priekšrocības salīdzinājumā ar konkurentiem, kas vispirms prasa konkurentu izpēti, kā arī prognozēt ārējās vides izmaiņas; samazināt riska pakāpi; izstrādāt efektīvu reklāmu, piesaistīt pircēju piesaistīšanu, iespaidojot viņu attieksmi.1
Katram uzņēmumam ir būtiski precīzi noteikt iekšējo informāciju par apgrozījumu, izmaksās, naudas kustību, krājumiem. Informācija balstās uz datiem, kas iegūti, izmantojot iekšējos ziņojumus par pasūtījumiem, izpārdošanu, cenām, izmaksās, inventarizācijas rezultātiem, maksājumiem. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga informācijas sistēma un tās veidošana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/215171

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties