Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,32 (16%)
Cena ar atlaidi*:
1,67
Pirkt
Identifikators:832855
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Zemāk analizētās četras reklāmas ir interneta asprātīgo reklāmu arhīva www.veryfunnyads.com/ četru visaugstāko novērtējumu ieguvušo TV reklāmu analīze.
1. http://veryfunnyads.com/ads/25189.html
Valsts: Vācija
Produkts: Deutsche Postbank
Gads: 2006
Unikālo skatījumu: 215'823
Produkta saturs: Vācijas kredītbanka
Mērķa auditorija un efekti tās ietekmēšanai: Reklāmas auditorija ir būtībā ikviens, kam ir nepieciešami bankas pakalpojumi.
Vizuāli redzamā produkta risinājums: Reklāma rāda kā acīmredzami biznesā veiksmīgs vīrietis runā ar sievieti, kura acīmredzami ir viņa sieva - viņš vieglprātīgi tai atļauj iegādāties ādas jaku, Mersedesu par 120'000 viņš atļauj viņai iegādāties tikai, ja viņa izvēlās visu papildaprīkojumu un beigās vēl ierosina iegādāties māju par 1,4 miljoniem. Pēc sarunas viņš jautā apkārtējiem - kam pieder šis telefons, kurā viņš runāja? Tātad būtībā tiek attēlota anekdote.
Efektivitāte: Reklāma uzrunā praktiski ikvienu, tā saka - izšķērdīgi mēs es esam tikai ar svešu naudu. Manuprāt tā gribu uzrunāt ikvienu ar šo domu un likt aizdomāties par to kā mēs saimniekojam ar savu naudu un iespējams, mums vajadzētu apdomāt šīs bankas, kura tā saprot mūsu būtību, sniegto pakalpojumu izmantošanas nepieciešamību.
Vērtējums: Kā jau laba anekdote, šī reklāma liek pasmaidīt un pateikt - "Bet tā jau arī īstenībā ir!" Mēģinot uztvert tās ietekmi uz manu pašapziņu, es secinu - noteikti rodas uzticības sajūta šai bankai, jo viņa tik ļoti pazīst mani kā cilvēku.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Četru televīzijā pārraidīto reklāmu analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/832855

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties