Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:373362
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.02.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas mērķis, galvenokārt, pievērst cilvēka uzmanību, kā arī nodot vēstījumu. Reklāmai šis vēstījums ir jānodod pēc iespējas skaidrāk un efektīvāk. Tāpēc ir ļoti svarīgi, tas kā šis vēstījums tiek nodots, vai cilvēks spēj salasīt, kas reklāmā attēlots, ar ko cilvēkam asociējas reklāmā attēlotās krāsas. Tādēļ izstrādājot reklāmu, ir jāpievērš milzīga nozīme, tam cik lielu burti tiek izmantoti reklāma, to, kādas krāsas reklāmā tiek attēlotas.
Pirms tiek uzsākta reklāmas dizaina izveide, vajadzētu izanalizēt izvēlēto krāsu nozīmi atkarībā no kultūras aspekta, jo katrai kultūrai krāsu izpratne atšķiras. Piemēram, jau pieminētā zaļā krāsa vairākuma Eiropas valstīs apzīmē prieku un laimi, savukārt, Dienvidamerikā šo krāsu asociē ar nāvi, bet ASV ar naudu un skaudību.
Krāsas komunicē ar mums līmenī, kas notiek bez vārdiem, un visbiežāk neapzināti. Vārdus un attēlus var pakļaut cenzūrai un regulēt, bet ne krāsas.
Krāsu nozīme ir daudzveidīga, jo ar katru toni saistās konkrētas idejas un emocijas, tādēļ ir ļoti būtiski saprast, ko katra krāsa nozīmē, kā arī kādas emocijas tā pauž:
• Sarkans – rada steidzamības sajūtu, kas ir laba pārdošanas apjoma noskaidrošanai. Veicina apetīti, tāpēc bieži izmanto ātrās ēdināšanas ķēdes. Fiziski stimulē organismu, paaugstina asinsspiedienu un sirdsdarbību, saistās ar kustībām, uzbudinājumu un kaisli.
• Zilā krāsa – vīriešu vēlamā krāsa. Tas ir saistīts ar mieru, ūdeni, mieru un uzticamību. Zilā krāsa nodrošina drošības sajūtu, ierobežo apetīti un stimulē produktivitāti. Visbiežāk krāsu izmanto konservatīvie zīmoli, kas tiecas veicināt uzticēšanos saviem produktiem.
• Zaļš – saistīts ar veselību, mierīgumu, varu un dabu. Izmanto veikalos, lai atpūstos no klientiem un veicinātu vides jautājumus. Zaļā krāsa stimulē harmoniju smadzenēs un veicina līdzsvaru, kas noved pie izlēmības.

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,20 €
Materiālu komplekts Nr. 1376991
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties