Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,32 (16%)
Cena ar atlaidi*:
1,67
Pirkt
Identifikators:761174
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 20.10.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas mērķis ir sniegt ziņojumu, parasti lai pārdotu preces vai pakalpojumus. Vairumā gadījumu tas ir izdevīgi, lai nodrošinātu organizācijas ziņojumu pēc iespējas vairāk cilvēkiem. Vairākiem desmitiem miljonu cilvēku visā pasaulē, internets ir kļuvis par lielisku līdzekli, kas popularizē organizācijas produktus un pakalpojumus. Lai gan tradicionālās reklāmas joprojām ir atbilstošs veids pārdošanas veicināšanai, internets var dot papildu ieguvumus organizācijas mārketinga kampaņai. Izmaksas ir samērā zemas, salīdzinot ar tradicionālajiem reklāmas veidiem un klienti var paši intuitīvi meklēt nepieciešamo informāciju, kas, manuprāt, ir diez gan subjektīvs jēdziens, jo daži saskata pozitīvo, daži atkal negatīvo.…

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas efektivitāte un attīstības perspektīvas internetā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/761174

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties