Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,37 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,12
Pirkt
Identifikators:540308
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Pirkšanas centrs:
1.ietekmētāji- frizieri, kas būtībā nosaka vajadzīgos parametrus šampūniem un frizētavas direktors pieņems lēmumu tos pasūtot vai uzreiz iegādājoties;
2.pircēji-frizētavas direktors;
3. patērētāji- frizieri, kuri lietos šo šampūnu sniedzot klientam pakalpojumu.
4. lēmumu pieņēmēji- frizētavas direktors vai īpašnieks;
5. kontrolieri-direktors.
2. Preces vispārējie raksturrlielumi – domāts iegādāties profesionālos matu kopšanas šampūnus piecus 1000 ml iepakojumos, vēlams, lai pēc matu mazgāšanas mati kļūtu mīksti un pakļāvīgi, lai frizieriem būtu vieglāk tālāk ar viņiem darboties.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,29 €
Materiālu komplekts Nr. 1309760
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pirkšanas lēmuma pieņemšanas process industriālajā tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/540308

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties