Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

AtlaideIzdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,45 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,04
Pirkt
Identifikators:575823
Vērtējums:
Publicēts: 21.04.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Par pamatu šai esejai ņemta Erskines koledžas Biznesa vadības profesora Robert Guang Tian, Ph.D. publikācija internetā par mārketinga attīstību 21. gadsimtā starpkultūru jautājumu kontekstā. Manuprāt, autors savā publikācijā iezīmē tos mārketinga un kultūras saskares aspektus, kas biznesa praksē vēl nav nobrieduši līdz, ja tā var izteikties, konflikta stadijai, kad tie būtu akūti jārisisna; tomēr tie ir virzieni, kuri biznesa praktiķiem un mārketinga profesionāļiem kļūs aktuāli, darbojoties globālajā pasaules tirgū.
21. gadsimts iezīmējas ar globalizācijas procesiem visās cilvēku dzīves sfērās, un, patīk tas mums vai ne, globalizācija ir neizbēgams process, kas ienesīs zināmas pārmaiņas arī starpkultūru saskarsmē un sakaros. No vienas puses pasaule kļūst viendabīgāka, un atsevišķu valstu nacionālo tirgu īpatnības ne tikai vājinās, bet attiecībā uz dažiem produktiem tās izzūd pavisam.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,55 €
Materiālu komplekts Nr. 1131520
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties