Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,27 (11%)
Cena ar atlaidi*:
2,22
Pirkt
Identifikators:156175
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.04.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmai ir atrodamas daudz un dažādas definīcijas. Lūk, viena no tām: „ Reklāma ir nepersonificēta, apmaksāta informācijas pārraide ar dažādu masu mediju un kanālu palīdzību. Reklāma nav personisks komunikācijas veids, tai jāuzrunā liels skaits, tādēļ informācijai jābūt skaidri saprotamai lielai cilvēku auditorijai.” Šai definīcijai, tāpat kā daudzām citām tamlīdzīgām, var piekrist. Tomēr cilvēki maz aizdomājas par to, ka arī reklāma ir māksla, arī reklāma vistiešākajā veidā ir saistīta ar jaunrades procesu.
Arī man, kā topošajam reklāmistam ir šādas tāda reklāmas ieceres, vienu no tām, es šajā esejā atklāšu.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mana reklāmas iecere”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/156175

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties