Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:792897
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.11.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 27 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    6
1.  Produktu virzīšana tirgū    9
1.1.  Produktu virzīšanas metodes raksturojums    9
1.2.  Reklāma    12
1.2.1.  Reklāmas nozīme un funkcijas    12
1.2.2.  Reklāmas izplatīšanas līdzekļi un to izvēle    14
1.3.  Pārdošanas veicināšana    18
1.4.  Sabiedriskās attiecības    20
1.4.1.  Sponsorēšana    23
1.4.2.  Ziedošana    24
1.5.  Tiešā pārdošana    24
1.6.  Virzīšanas sistēmas efektivitātes raksturojums    27
2.  SIA "X Latvija" pozīcijas noteikšana Latvijas tirgū    30
2.1.  X galvenie rādītāji visa pasaulē    30
2.2.  SIA X Latvija SVID analīze    33
2.3.  SIA X Latvija izplatītāji/patērētāji un X konkurenti    36
2.3.1.  SIA X Latvija izplatītāju/patērētāju aptaujas analīze    37
2.3.2.  X konkurenti    37
2.4.  SIA X Latvija mērķa tirgus noteikšana    40
3.  SIA "X Latvija" produktu virzīšana tirgū    44
3.1.  Reklāma    45
3.2.  Pārdošanas veicināšanas    47
3.3.  Sabiedriskās attiecības    51
3.4.  Tiešā pārdošana    53
3.5.  Priekšlikumi SIA X Latvija produktu virzīšanas tirgū uzlabošanai    57
  Secinājumi un priekšlikumi    60
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    63
  Pielikumi    65
Darba fragmentsAizvērt

Dabā valda dabiskais atlases princips, kas atbilstoši plēsīgo dzīvnieku pasaules morālei ir izdzīvo stiprākais! Arī mūsdienu biznesa pasaulē valda šāds princips. Katrs no mums ir pamanījis, ka ik mirkli tiek dibināti jauni uzņēmumi, līdz ar to konkurence kļūst arvien sīvāka, pieaugot patērētāju prasībām pēc kvalitatīva, cenai atbilstoša produkta vai pakalpojuma.
Uzņēmumiem, kuru darbības sfēra ir preces vai pakalpojuma tirdzniecība, svarīgākais ir savu produktu virzīt tirgū tā, lai patērētājam šis produkts būtu interesants, nepieciešams un vēlme to lietot viņa ikdienas dzīvē.
Mārketinga process ir aktīva mūsu dzīves sastāvdaļa, tā process notiek visapkārt, un neatkarīgi no tā, vai mēs to vēlamies vai ne, tie mūs ietekmē un liek pieņemt dažādus lēmumus, kas ir saistīti ar apmaiņas procesu. …

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties