Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
4,08 (19%)
Cena ar atlaidi*:
17,40
Pirkt
Identifikators:728627
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.07.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 31 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2006.g. - 2015.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Summary    4
  Aннотация    5
  Ievads    6
1.  Uzņēmuma reputācijas teorētiskie aspekti    8
1.1.  Uzņēmuma reputācijas būtība    12
1.2.  Reputācijas vadība    21
2.  Uzņēmuma SIA „Rīgas satiksme” reputācijas izpēte    23
2.1.  SIA „Rīgas satiksme” raksturojums    23
2.2.  SIA „Rīgas satiksme” reputācijas novērtējums    26
2.2.1.  Aptaujas analīze    30
2.2.2.  Interviju analīze    46
3.  Reputācijas pilnveidošanas plāns    51
  Secinājumi un priekšlikumi    57
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    59
  Pielikumi    62
  Galvojums    62
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Pētījuma gaitā darba autore izstrādāja šādus secinājumus:
1. Uzņēmuma reputāciju veido dažādi komponenti - korporatīvā kultūra, saražoto produktu kvalitāte, sociālās garantijas, ilgtspējīgas attīstības reāla stratēģija u.c. Reputācija tiek vērtēta pēc reputācijas indeksa, kas ir atkarīgs no darbinieku profesionālās kompetences, atbilstības ES prasībām un emocionālās pievilcības.
2. SIA „Rīgas satiksme” uzņēmuma reputācijas topā 2015. gadā, ierindojās 149. vietā, un tā ieguva 4. vietu kā uzņēmums ar straujāko reputācijas kritumu, kas ir negatīvs rādītājs. Uzņēmums „Rīgas satiksme” nokrities par 77 vietām, salīdzinot pret iepriekšējā gada, 2014., uzņēmuma reputācijas topu. Par iemeslu šādai reputācijas krišanās varētu būt 2015. gadā saimnieciskās darbības skandāli un cenas paaugstināšanās.
3. Aptauja parāda, ka 48% respondentu novērtējums par pašu uzņēmumu ir neitrāls un 47% novērtējums ir negatīvs. Tikai 5% respondentu par uzņēmumu SIA „Rīgas satiksme” ir pozitīvs novērtējums. Mediji varētu būt viens no iemesliem negatīvai reputācijai tiem, kam ikdienā ir mazāka tiešā saskarsme ar uzņēmuma pakalpojumiem.
4. Pēc aptaujas un intervijām var secināt, ka viens no būtiskākajiem kritērijiem, kas ir ietekmējis uzņēmuma „Rīgas satiksme” reputāciju ir cena. Klientus nekad neapmierina, kad tiek paaugstinātas cenas, tāpēc tas ir viens no iemesliem, kāpēc uzņēmuma reputācija 2015. gadā ir kritusies.
5. SIA „Rīgas satiksme” nav ne mārketinga, ne reklāmas nodaļas, tāpēc tas nenodarbojas ar reputācijas veidošanu un uzlabošanu. Uzņēmums ir monopolisks, un cilvēki neatkarīgi no reputācijas, izmantos uzņēmuma pakalpojumus, lai apmierinātu savas vajadzības.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,50 €
Materiālu komplekts Nr. 1355691
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma "Rīgas satiksme" reputācijas analīze un pilnveidošanas iespējas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/728627

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties