Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:439215
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.08.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2016. - 2020. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    6
1.  SERVISA LOĢISTIKAS TEORĒTISKIE ASPEKTI    8
1.1.  Pirmspārdošanas serviss    9
1.2.  Pārdošanas serviss    10
1.3.  Pēcpārdošanas serviss    11
1.4.  Servisa nozīme uzņēmuma klientu lojalitātes paaugstināšanā    12
2.  INFORMĒJOŠĀS REKLĀMAS IZMANTOŠANAS IESPĒJAS PIRMSPĀRDOŠANAS SERVISĀ    14
2.1.  Reklāmas teksta veidošanas principi    15
2.2.  Krāsu ietekme reklāmas veidošanā    18
2.3.  QR kods kā reklāmas nesējs    23
3.  IK „SKAISTUMA SERVISS” SERVISA LOĢISTIKA    26
3.1.  Uzņēmuma IK „Skaistuma serviss” raksturojums    26
3.2.  Pirmspārdošanas, pārdošanas, pēc pārdošanas serviss uzņēmumā    30
3.3.  IK „Skaistuma serviss” reklāma kā pirmspārdošanas servisa pilnveidošana    33
3.4.  Reklāmas efektivitātes novērtējums klientu piesaistei    44
  SECINĀJUMI    50
  PRIEKŠLIKUMI    51
  IZMANTOTIE INFORMĀCIJAS AVOTI    52
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Izstrādājot kvalifikācijas darbu, autore secina:
1. Servisa loģistika ir pakalpojumu kopums, kur katra servisa darbība papildina viena otru, lai apmierinātu patērētāja vajadzības, tā ir neatņemama uzņēmuma „Skaistuma serviss” sastāvdaļa klientu piesaistīšanai un noturēšanai.
2. Pirmspārdošanas servisā informācijas sniegšanai par produktu ir svarīgi ņemt vērā mērķa auditoriju un tās iespējas sasniegt informāciju.
3. Reklāmas veidošanā liela nozīme ir gan teksta noformējumam, izkārtojot tekstu, gan burtu veida izvēlei, gan saturam, gan vizuālajam noformējumam. Reklāmas vizuālais izskats ietekmē patērētāja teksta uztveri un no tā izrietošās sekas – izvēlēties produktu vai nē.
4. Veiksmīgai reklāmai, kas piesaistītu potenciālā klienta uzmanību un uzrunātu, jāizmanto pareizās krāsas, kuras pievērš uzmanību un asociējas gūstamo rezultātu, iepazīstinot ar produktu.
5. Mobilā reklāma un prezentreklāma ir reklāma, kura „atnāk” pie potenciālā klienta.
6. Reklāmas izveidošanai QR kods ir lēts, ērts un vienkāršs paņēmiens klientu piesaistīšanai, kur nav nepieciešams iesaistīt dizainerus, reklāmu vai datoru speciālistus.
7. Pārdošanas servisā katra nianse ir jāpārdomā, lai radītu klientam saistošu vidi, kurā klients jūtas komfortabli.
8. Sociālās platformas ir iespēju rīks ikvienam uzņēmumam gan sasniegt lielu auditoriju un daļu no tās padarīt par saviem klientiem, gan vienkārši uzturēt savu tēlu.
9. Ieviestā informējošā reklāma IK „Skaistuma serviss” ir neatņemama sastāvdaļa klientu piesaistei un uzņēmuma popularizēšanai.
10. Īstenojot pirmspārdošanas servisā klientu piesaistīšanu ar reklāmas palīdzību, piecu mēnešu periodā IK “Skaistuma serviss” ieguva 13 jaunus klientus.
11. Klientu servisa pozitīvais novērtējums ļāvis piesaistīt projekta laikā trīs jaunus klientus.
12. Sociālo tīklu ietekmē uzņēmums ieguvis piecus jaunus klientus.
13. Pasākumu projekta izmaksas katram meistaram uz gadu veido mazāk kā 160 eiro.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −8,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1361753
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties