Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:911506
 
Vērtējums:
Publicēts: 26.01.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 41 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    4
1.  PRODUKTA VIRZĪŠANAS LOMA UZŅĒMUMĀ    6
1.1.  Mārketinga komunikācijas nozīme produkta virzīšanā    7
1.2.  Mārketinga komunikācijas metodes    10
1.3.  Spēļošanas pieeja mārketinga komunikācijā    14
2.  SPĒĻOŠANAS PIEEJAS RAKSTUROJUMS    17
2.1.  Spēļu elementus saturošas komunikācijas struktūra    21
2.2.  Spēļošanas elementu mijiedarbība    32
2.3.  Spēļošanas psiholoģiskā ietekme    34
3.  SPĒĻOŠANAS IETEKMES NOVĒRTĒJUMS    40
3.1.  Krāšana un virtuālie ieguvumi    42
3.2.  Punktu piešķiršana    48
3.3.  Patērētāju vēlmes spēļošanas elementu piedāvājumā    54
3.4.  Patērētāju spēlēšanas paradumi    57
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    61
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN ATSAUCES UZ AVOTIEM    66
  PIELIKUMI    70
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Izpētot spēļu elementu mārketingā izmantošanas pieejas un to pielietojumus Baltijas tirgū var secināt ka:
1. Lai efektīvi uzrunātu potenciālo pircēju ilgtermiņā, sacensība starp konkurentiem izmantojot klasiskas metodes kļūst mazāk efektīva. Uz informācijas apmaiņas mehānismiem iedarbojas dažādi traucējumi. Uzlabojot informācija apmaiņas procesu iespējams uzlabot komunikācijas efektivitāti.
2. Jo piesātinātāks kļūst tirgus, jo ierasto mārketinga komunikāciju metožu un pieeju izmaksas pieaug un efektivitāte samazinās. Izmantojot atšķirīgu pieeju un retāk izmantotus komunikāciju elementus ir iespējams daudz efektīvāk uzrunāt potenciālo pircēju.
3. Ir nepieciešams mainīties līdzi laikam un veidot tāda klientu informēšanas kampaņas, kuras uzrunā klientu viņam pazīstamos bet vēl plaši neizmantotos komunikāciju veidos izmantojot jaunus vispārpazīstamus simbolus un efektīvus stimulus par galveno mērķi izvirzot samazināt informācijas apmaiņas traucējumu un trokšņu ietekmi.
4. Datorspēles ir plaši izplatītas iedzīvotāju vidū. 86.6% spēlē datorspēles un patērētāju informācijas uztvere pielāgojas spēļu principiem. Ņemot vērā, ka spēles cilvēki spēlē brīvajā laikā, tad spēļošanas komunikāciju metodes var uzrunāt auditoriju efektīvāk.
5. Lai efektīvi uzrunātu potenciālo pircēju ilgtermiņā, sacensība starp konkurentiem izmantojot klasiskas metodes kļūst mazāk efektīva. Ir nepieciešams mainīties līdzi laikam un veidot tāda klientu informēšanas kampaņas, kuras uzrunā klientu viņam pazīstamos, bet vēl plaši neizmantotos komunikāciju veidos izmantojot jaunus vispārpazīstamus simbolus un efektīvus stimulus. Par galveno mērķi izvirzot samazināt informācijas apmaiņas traucējumu un trokšņu ietekmi uz informācijas apmaiņu.
6. Ir pieejami daudz un dažādi spēļošanas elementi kurus rūpīgi izvēloties un uzmanīgi pielietojot ir iespējams izveidot ļoti aizraujošu un līdz ar to efektīvu mārketinga komunikāciju, kuru potenciālais klients uztvers kā izklaidi nevis mēģinājumu kaut ko pārdot vai pamudināt uz kādu komerciālu rīcību.
7. Izklaide nenotiek pati par sevi. Mārketinga komunikāciju padarīt interesantu var tikai rūpīgi piestrādājot pie spēļošanas elementu izvēles, kombinācijas un realizācijas, lai klientiem būtu interesanti piedalīties izveidotajā akcijā ilgstošā laika periodā.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties