Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,58 (12%)
Cena ar atlaidi*:
18,90
Pirkt
Identifikators:495644
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.10.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Saturs    2
  Ievads    4
1.  Mārketinga vide A/S LNT pārraidei „LNT brokastis”    6
1.1.  LNT iekšējā mārketinga vide    6
1.2.  Ārējā mārketinga vide    9
1.2.1.  Makrovides faktoru raksturojums    9
1.2.2.  Tirgus raksturojums    15
1.2.3.  TV reklāmas tirgus segmentēšanas īpatnības    21
1.2.4.  Konkurence    26
1.2.5.  Piegādātāji    30
1.3.  Situācijas analīze (SVID)    31
1.3.1.  Pilnā SVID analīze LNT    33
2.  A/S LNT pārraides „LNT brokastis” mārketinga mērķi un radošā stratēģija    38
2.1.  Mārketinga mērķi    38
2.1.1.  Mārketinga mērķi LNT    39
2.2.  Primārās mārketinga stratēģijas    40
2.2.1.  LNT Brokastu konkurējošās pozīcijas stratēģija    40
2.2.2.  Tirgus aptveršanas stratēģijas    41
2.2.3.  LNT Brokastu dzīves cikla stratēģija    43
2.3.  Sekundārās mārketinga stratēģijas    45
2.3.1.  Sekundārās mārketinga stratēģijas. Vispārējs ieskats    45
2.3.2.  Sekundārās mārketinga stratēģijas raidījumam LNT Brokastis    46
3.  Mārketinga programma A/S LNT pārraidei „LNT brokastis”    48
3.1.  Ar produktu saistītās aktivitātes    48
3.2.  Cenas veidošanās    51
3.3  Vietas un sadales kanālu veidi, izvēle un organizēšana    52
3.4  Produkta virzīšana tirgū    54
4.  Reklāmas plāns A/S LNT pārraidei „LNT brokastis”    60
4.1.  Reklāmas mērķi    60
4.2  Reklāmas stratēģija    61
4.2.1.  Reklāmas līdzekļi    61
4.2.2.  Reklāmas koncepcija    62
4.2.3.  Reklāmas ziņojums    63
4.3.  Reklāmas budžets    64
4.3.1.  LNT Brokastu reklāmas budžeta atšifrējums    66
7.  Secinājumi un priekšlikumi    67
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    70
Darba fragmentsAizvērt

Latvijas TV tirgū šobrīd ir 6 televīzijas – LTV1, LTV7, TV3, BPK, TV5-Rīga un LNT. LNT, pirmās privātās televīzijas Latvijā, prasme pastāvīgi sekot norisēm TV tirgū un profesionāli, operatīvi reaģēt uz tām, nodrošina TV kanālam stabilu reitingu un palīdz joprojām saglabāt pirmo vietu Latvijas komerctelevīziju tirgū.
Par kvalifikācijas darba tēma tika izvēlēta mārketinga aktivitāšu plāna izstrāde raidījumam LNT Brokastis. Pētījuma aktualitāti nosaka fakts, ka pārraide LNT Brokastis pēdējo divu TV sezonu laikā ir zaudējusi vadošo vietu rīta raidījumu tirgū, tādēļ nepieciešams veikt aktivitātes reitinga atjaunošanai.
Darba mērķis – analizēt TV tirgu un izstrādāt mārketinga aktivitāšu plānu raidījuma LNT Brokastis konkurētspējas palielināšanai
Saskaņā ar darba mērķi, tiek izvirzīti šādi darba uzdevumi:
1)iepazīties ar LNT mārketinga vidi, vispārējo situāciju TV tirgū un LNT vietu tajā:
izstudēt Latvijas kopējo komerctelevīziju tirgu, LNT veidošanās vēsturi, mārketinga vidi, tirgus segmentācijas īpatnības, konkurentus; veikt LNT vispārējo SVID analīzi;
2)noteikt LNT Brokastu pozīciju, definēt mārketinga mērķus, izvēlēties tirgus stratēģijas:
aprakstīt un analizēt LNT produktu LNT Brokastis, noteikt tā pozīciju Latvijas TV tirgū attiecībā pret citu TV kanālu rīta bloka raidījumiem, definēt mārketinga mērķus, atbilstoši tiem izvēlēties tirgus aptveršanas un sekundārās tirgus stratēģijas;
3)izstrādāt mārketinga programmu LNT brokastīm:
piemērot mārketinga MIX elementus LNT Brokastu mārketinga programmai, noteikt LNT Brokastu mērķa tirgu, analizēt konkrētā produkta tirgus segmenta atrašanu un virzīšanas tirgū stratēģiju;
4)izveidot reklāmas plānu:
izstudēt teorijas materiālus par veiksmīgas reklāmas izstrādes pamatnosacījumiem, definēt LNT Brokastu reklāmas mērķus, izvēlēties atbilstošu reklāmas stratēģiju un līdzekļus, saplānot budžetu.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −34,58 €
Materiālu komplekts Nr. 1150523
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga plāns A/S «LNT» pārraidei «LNT brokastis»”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/495644

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties