Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
8,49
Ietaupījums:
1,53 (18%)
Cena ar atlaidi*:
6,96
Pirkt
Identifikators:468930
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.11.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 28 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011.g. - 2013.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  TABULU SARAKSTS    7
  ATTĒLU SARAKSTS    8
  DARBĀ LIETOTIE SAĪSINĀJUMI UN SIMBOLI    10
  IEVADS    11
1.  SALDUMU RAŽOŠANAS ATTĪSTĪBAS TENDENCES LATVIJĀ    13
2.  SIA „SKRĪVERU SALDUMI” IZVEIDE, DARBĪBA UN TIESISKAIS PAMATS    19
2.1.  Uzņēmuma darbības raksturojums    19
2.2.  Uzņēmuma produkcija, tās sadales sistēma    21
2.3.  Uzņēmuma klienti un sadarbības partneri    24
2.4.  Uzņēmuma produkcijas konkurētspēja    25
2.5.  Uzņēmuma mārketings    32
2.6.  Uzņēmuma finansiālais situācijas izvērtējums    33
2.7.  Uzņēmuma darbības tiesiskais pamats    44
3.  SIA ,,SKRĪVERU SALDUMI’’ DARBĪBAS TRŪKUMI UN PILNVEIDE    48
3.1.  Uzņēmuma SVID analīze    48
3.2.  Klientu aptaujas rezultātu raksturojums    51
3.3.  Uzņēmuma darbības pilnveides risinājums    56
  SECINĀJUMI    58
  PRIEKŠLIKUMI    60
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    61
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Galvenais uzņēmuma SIA ,,Skrīveru saldumi’’ mērķis ir maksimāli paplašināt klientu – vairumpircēju skaitu, iegūt klientu uzticību, kas panākams nodrošinot nekļūdīgu un korektu pasūtījumu izpildi, laicīgu piegādi un elastīgu atlaižu un apmaksas sistēmu, ar attiecīgu produkta fasējumu un iepakojumu.
2. Uzņēmumalielāko mērķauditoriju veidoekonomiski aktīvi iedzīvotāji, vīrieši un sievietes vecumā no 40 līdz 60 gadiem un pensionāri, kas ir dabīgu, nacionālu produktu un senu vērtību cienītāji.
3. Galvenā uzņēmuma stiprā puse ir tas, ka SIA „Skrīveru saldumi” ir viens no senākajiem konfekšu „Gotiņa” ražotājiem, tam ir plašs, kvalitatīvs konfekšu klāsts, kas tiek veidots un fasēts ar rokām.
4. Uzņēmums produkciju saldumu tirgū pozicionē kā veselīgus saldumus, uzsverot, ka ražošanā tiek izmantotas tikai dabiskas izejvielas.
5. Mārketinga nolūkos, uzņēmums 2009.gadā izveidojis Saldumu darbnīcu ar mērķi piesaistīt patērētājus produktu izveidē, veidojot ilgtermiņa sadarbību, kas nodrošina uzņēmuma finansiālu stabilitāti.
6. SIA ,,Skrīveru saldumi’’ priekšrocība ir papildus izveidotās tirdzniecības vietas Rīgā t/c "Origo" un Jelgavā t/c "Pilsētas Pasāža", kas patērētājus nodrošina ar iespēju iegādāties to pašu produkciju, kas atrodas saldumražotnes veikalā.
7. Pilnveidojot un attīstot savas iespējas vietējā tirgū, 2011.gadā uzņēmums ieguva NAMEJA balvu, kuru pasniedz veiksmīgākajiem Latvijas uzņēmumiem.
8. Uzņēmuma vājās puses ir darbinieku fiziskais noslogojums – viss ražotnē veiktais darbs tiek darīts ar rokām, tādēļ pastāv ļoti liels risks, ka darbinieki ātri var saslims ar profesionālajām slimībām – muguras deformāciju, roku deformāciju.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "Skrīveru saldumi" darbība un pilnveide”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/468930

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties