Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,85 (19%)
Cena ar atlaidi*:
3,64
Pirkt
Identifikators:755978
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  SIA”X” mārketinga koncepcija    2
2.  Uzņēmuma mārketinga kompleksa raksturojums    3
3.  Tirgus segmentēšana un mērķtirgus    7
4.  Portera piecu spēku modelis    8
5.  Veikto pētījumu analīze    11
  Izskatot šīs respondentu atbildes, var secināt, kad uzņēmuma vadībai vairāk jāpiedomā pie preču cenām un darbinieku attieksmi pret klientiem.Visvairāk aptaujāto respondentu ir vecumā no 30-40 gadiem    14
6.  SIA’’ X’’ SVID analīze    14
7.  Mārketinga informācijas sistēma    15
  Secinājumi un priekšlikumi    16
  Pielikums    19
Darba fragmentsAizvērt

Pircēja koncepcijas izmantošana SIA”X”
Pircējs, iegādājoties jebkuru preci savu vajadzību apmierināšanai no pārdevēja gaida arī pakalpojumu kopumu, kas papildina konkrēto preci gan pirms, gan pēc, gan iepirkšanās laikā. Šis pakalpojums bieži vien ir tik pat nozīmīgs kā pati prece. Pastāvot lielai tirgus konkurencei, nevar iedomāties veiksmīgu tirdzniecības uzņēmuma darbību bez augsta līmeņa apkalpošanas. Lai piesaistītu jaunu un noturētu esošo pircēju uzmanību, SIA”X” veikals piedāvā plašu papildus pakalpojumu klāstu. Klienti ir gatavi maksāt par savu ērtību un labsajūtu, apkalpošanas kvalitāti.
Uzņēmums ir ieguldījis daudz pūļu, lai sakārtotu vidi, izstrādātu preču sortimentu, dabūtu klientus, jo vienaldzības, neiecietības, slinkuma vai lēnas apkalpošanas dēļ, šo iegūto klientu var tik vienkārši pazaudēt.
Veikals seko līdzi tirgus izmaiņām, klientu vēlmēm un cenšas pilnvērtīgāk nodrošināt apkalpošanas kultūru. SIA ”X” ir šādi galvenie virzieni:
• finanses un kredīts(aizdevumi, kas reāli izpaužas kā pēcapmaksa)
• pasūtīšanas ērtums(pircējam nodrošinātā preces pasūtīšanas vienkāršība un efektivitāte)
• piegāde(cik ātri un efektīvi prece tiek piegādāta pircējam)
• uzstādīšana(cik ērti un droši preci var novest līdz darba stāvoklim)
• apmācīšana un konsultēšana
• pēcpārdošanas apkalpošana(tehniskās apkalpošanas un remonta nodrošinājums)


2. Uzņēmuma mārketinga kompleksa raksturojums

SIA „X’’ piedāvāto produktu klāsts ir ļoti plašs.
Preces
Tiek aptvertas visas patēriņa grupas: ikdienas pieprasījuma preces, speciāli pērkamās preces, īpašā pieprasījuma preces, pasīvā pieprasījuma preces. Veikalā piedāvāto produktu sortiments ir ļoti plašs.Ir izdalītas vairākas nodaļas:
- tehnika dārzam un mežam,
- trauki, elektropreces, saimniecības preces,
- būvmateriāli, santehnika,
- lopbarība, minerālmēsli, ķimikālijas,
- automašīnas un traktoru rezerves daļas,
- stādi un krūmi.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "X" prakses atskaite”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/755978

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties