Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,30 (12%)
Cena ar atlaidi*:
2,19
Pirkt
Identifikators:234943
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2009.g. - 2009.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
Uzņēmuma saimnieciskās darbības novērtējums    3
Uzņēmuma mārketinga darbības analīze    8
Mārketinga pasākumi apgrozījuma palielināšanai vidējā termiņā (Individuālais uzdevums)    11
  Pielikumi    12
Darba fragmentsAizvērt

1 Uzņēmuma saimnieciskās darbības novērtējums.
Uzņēmums sniedz pilna spektra pakalpojumus, kas saistīti ar nekustamo īpašumu tirdzniecību un īrēšanu/izīrēšanu, t.i. pircēja/īrnieka piemeklēšana nekustamajam īpašumam, nekustamā īpašuma piemeklēšana īrniekam/pircējam, darījuma juridiskais pavadījums, īpašumu vērtēšana un kreditēšana, pārkreditēšana. Papildus pirms mēneša tika ieviesti arī apmācību pakalpojumi sfērās, kas saistītas ar nekustamo īpašumu, pārdošanu vai pašmotivāciju.
Mērķis un stratēģija. Uzņēmums ir vadošais starp nekustamo īpašumu uzņēmumiem Latvijā, par ko liecina Zemes grāmatas dati. Uzņēmuma mērķis ir vēl vairāk atrauties no konkurentiem, iegūstot pārliecinošu līdera pozīciju tirgū. Lai sasniegtu mērķi, uzņēmums skaidri noteicis stratēģiju – aizmantojot aktīvas un agresīvas mārketinga metodes un ceļot darbinieku profesionalitāti iegūt un apkalpot maksimāli tuvu 100% visu potenciālo klientu. Viens no pasākumiem, ko uzņēmums dara, īstenojot šo stratēģiju ir skrejlapu mētāšana Rīgas mikrorajonu iedzīvotāju pastkastītēs (katrā Rīgas mikrorajonā (Imanta, Iļģuciems, Ķengarags, Centrs, Purvciems, Ziepniekkalns, Sarkandaugava), kurā uzņēmums darbojas dienā tiek izmētāti vidēji apmēram 5 000 skrejlapu). Katru darbadienas rītu notiek darbinieku apmācības un treniņi (sarunas ar klientiem, saruna pa telefonu utt.) 30 minūšu garumā. Rezultātā daudz netiek kavēts darba laiks, bet darbinieki pastāvīgi atsvaidzina un papildina zināšanas un prasmes.
Kopumā var secināt, ka uzņēmums ir ambiciozs un strauji iet uz izvirzīto mērķi. To pierāda arī nesen saņemtais piedāvājums no Swedbankas par to ieķīlāto dzīvokļu realizāciju, kuru īpašnieki vairs nespēj maksāt ikmēneša kredītmaksājumus.
Organizatoriskā struktūra, funkciju sadale. Uzņēmumam Rīgā ir 4 ofisi , kas katrs izvērš savu darbību tuvākajos Rīgas mikrorajonos (Valdeķu ielā, Ieriķu ielā, Daugavgrīvas ielā, Stabu ielā). Katrs no ofisiem sniedz pilna spektra pakalpojumus, kas saistīti ar pircēja/īrnieka piemeklēšana nekustamajam īpašumam, nekustamā īpašuma piemeklēšana īrniekam/pircējam un daļēju juridisko pavadījumu darījumam. Papildus uzņēmumam ir vērtēšanas nodaļa, kreditēšanas nodaļa, juridiskā nodaļa un apmācību centrs. Katru no šīm struktūrvienībām veido viens cilvēks, kas nodarbojas ar attiecīgo pakalpojumu sniegšanu firmas klientiem, kurus piesaistījuši darbinieki no četriem Rīgas ofisiem.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,47 €
Materiālu komplekts Nr. 1122104
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses atskaite mārketingā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/234943

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties