Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,37 (15%)
Cena ar atlaidi*:
2,12
Pirkt
Identifikators:142511
Vērtējums:
Publicēts: 05.10.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
3.  Attīstības tendences    5
4.  Tirgus un pircēji    5
5.  Konkurence. Kvalitāte    6
6.  Reklāma un pārdošana personiski    6
7.  Cenu politika    7
8.  Uzņēmuma izvietojums    7
9.  Sagāde    8
10.  Uzņēmuma struktūra    8
11.  SWOT analīze    9
12.  Secinājumi un priekšlikumi    10
14.  Izmantotā literatūra un avoti    11
Darba fragmentsAizvērt

Kā prakses uzņēmumu esmu izvēlējies nelielu kokapstrādes uzņēmumu Kurzemē SIA xxx”. Manas prakses mērķis ir iepazīties ar tādiem svarīgiem procesiem, kā darbības virzieni, prasme darboties klientu apkalpošanas jomā, analizēt uzņēmuma tirgus segmentus, izstrādāt aptaujas anketu, lai iepazītos ar situāciju un mārketinga problēmām, kā arī lai gūtu plašāku pirmo ieskatu par uzņēmuma darbību. Tēma ir ļoti plaša, tāpēc es centīšos apskatīt tikai manuprāt būtiskāko, kas attiecas uz šo uzņēmumu.

Atskaitē es izmantošu informāciju, kas gūta no personīgās pieredzes atrodoties cieši blakus uzņēmumam jau no tā pašiem pirmsākumiem, kā arī prakses laikā gūtās pieredzes, studiju pierakstiem un speciālās literatūras.

Pēc manām domām šajā darbā apskatītie jautājumi ir ļoti aktuāli, jo mārketings ieņem lielu lomu mūsdienu uzņēmuma darbībā. Caur mārketingu uzņēmējs saņem atbildes uz sev svarīgiem jautājumiem:

Kas notiek?
Kāpēc tā notiek?
Kā esošo situāciju veidot sev labvēlīgu?
x ir dibinājusi BO SIA „ Sociālās palīdzības koordinācijas centrs”. Rajona padomei pieder 100 % šī uzņēmuma daļas. Ar rajona padomes lēmumu BO SIA „ Sociālās palīdzības koordinācijas centrs” reorganizēts par pašvaldības aģentūru.
x pieder 50% uzņēmuma daļas BO SIA „ Pierīgas slimokase”. Sakarā ar to, ka 2004. gadā VOAVA nepagarina līgumu par finansējumu 2004. gadam, 2003. gada decembrī ir pieņemts rajona padomes lēmums par šīs iestādes likvidāciju ar 2004. gada 1. janvāri, līdz ar to patreiz BO SIA „ Pierīgas slimokase” atrodas likvidācijas stadijā.
x pieder 20 % BO SIA „ Rīgas reģiona attīstības aģentūra „ kapitāla daļas.
x grāmatvedība centralizēti veic rajona padomes, Centrālās bibliotēkas, Izglītības pārvaldes, Tālākizglītības centra, Reģionālās attīstības centra, Tūrisma informācijas centra, Kultūras centra, kā arī metodiskā darba, sporta un citu pasākumu grāmatvedības uzskaiti, savukārt Dzirciema speciālajā internātskolā, pansionātā „ Rauda „ un Tukuma Muzejā grāmatvedības uzskaite tiek veikta atsevišķi katrā iestādē. Visu iestāžu grāmatvedības dienestu pienākumi tiek reklamēti padomes apstiprinātajos nolikumos.
2003. gadā Tukuma rajona padome ir piedalījusies dažādos projektos, piesaistot papildus finansējumu – „ Valsts investīciju programmas projekts EV – 63 „ Pašvaldību vienotā informācijas sistēma …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Prakses atskaite mārketingā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/142511

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties